Gå til innhold

Ugrei venninne......(langt)

Anbefalte innlegg

Tuppelura har ein "venninne" - C - i nabolaget her som er ordentlig ugrei mot henne.

Dvs. når C er alene og leker med tuppelura er alt fint og flott, men så fort hun har andre på besøk blir tuppelura stengt ute.

F.eks. kom C og ei annen og lekte med tuppelura her om dagen. De lekte fint og skulle alle tre dra videre til nr. 3. De sykler glade av sted, og så kommer tuppelura ganske så lei seg tilbake og forteller at C sa at hun ikke ville at jeg skulle være med til S.

I dag kom C og M og lekte med tuppelura. Så skulle disse 3 jentene gå videre, og tuppelura får nok en gang beskjed om at hun ikke fikk lov til å være med alikevel.

Dette er bare to eksempler i en lang, lang rekke...

Tuppelura blir ordentlig lei seg, og det skjønner jeg godt.

Mitt morshjerte verker for henne, og jeg har sagt til tuppelura at hun må prøve ikke å bry seg om det.

Sagt at hun får si at hun ikke vil leke med C, fordi hun ikke er noe grei mot henne osv. osv.

Tuppelura har heldigvis mange andre å leke med også, men C og tuppelura leker jo så fint sammen når de er alene, og har dessuten kjent hverandre siden de var små.

Hvordan ville dere ha gripet det hele an?

Har vurdert å snakke med mammaen til C, for å høre om det er noe vi kan gjøre i fellesskap etc.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232333-ugrei-venninnelangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik hadde vi det her en stund også.

M og S er jenter i nabolaget som jenta mi leker med.

Det hendte flere ganger at M kom på døren og spurte etter jenta mi.Etter en stund kom også S. 10 min senere går M og S ut, og jenta mi får ikke bli med.

Dette gjentok seg flere ganger, og tilslutt ble jeg sint.

Neste gang det skjedde tok jeg for meg jentene, og sa at slik som de oppførte seg mot jenta mi, var ikke fint. SKulle de være sånn, trengte de ikke komme og spør etter henne. Hun klarte seg fint uten dem.

Da ble det slutt på tullet, og de leker greitt sammen alle 3.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232333-ugrei-venninnelangt/#findComment-1767381
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...