Gå til innhold

Hei Alle !

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Anbefalte innlegg

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

Hvordan er formen idag?

Her i Oslo er det solskinn og våren er åpenbart i anmarsj med lyse dager, fuglekvitter og bare veier... :-))

Vennlig hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Takk, jeg er i fin form! Nyter våren og solen i Oslo jeg også!

Skrevet

Hei.

Her på Skarnes skinner sola,og fuglene kvittrer.Endelig er vårstemningen kommet.

Vennlig hilsen

Skrevet

Her er det skikkelig påskevær, kommer ikke påsken før våren?? He, he. :)

Vi har også sol fra skyfri himmel, og masse snø, jeg skal faktisk på scooter-tur ganske snart...

Koz til alle!!!

Skrevet

Kunne du ikke lagt ut den meldinga i går, da var det strålende sol i Bergen også :-)

Gjest FiloFaxen
Skrevet

Formen ja....

Frustret, deppa og øltørst. :-)

Men ellers skinner solen og de lysere tider kommer til den som venter på de gode dagene igjen. ;-)

mvh

Annonse

Ørkenvandreren
Skrevet

Hei Anker,

Joda, det er minst like bra her i Østfold. På søndag debuterte jeg faktisk med frokost på terassen. Riktignok ingen spesielt tidlig frokost, men likevel...

Og du; Skummelt at du som lege spør kollektivt på DOL hvordan vi har. Det kan jo fort medføre et ras av mer eller mindre alvorlige sykdomshistorier... :-)

Gjest Floria
Skrevet

Her i Bergen er det surt og kaldt og overskyet.

Og bra er det!

Ingenting er nemlig så deprimerende som å sitte innesperret med influensasyke barn nå solen skinner ute!!

Men ellers har vi det bare bra :-)

Skrevet

Hei ja.

Våren ja- man blir lett oventil og tung nedentil. Merkelige mekanismer.

Skrevet

Her er det bikkjekaldt og snøen daler litt også. Det er forresten like greit, for ungene er syke.

Skrevet

Jo takk formen er bra og som du sier så er været her i Oslo kjempefint.

Gjest Ungmamma
Skrevet
  libra skrev (På 27.3.2001 den 10.38):

Kunne du ikke lagt ut den meldinga i går, da var det strålende sol i Bergen også :-)

Uff, jeg som reiste fra fin været i Bergen på Lørdag. Det var skikkelig vårstemning!

Her i Trondheim var tempraturen helt nede i -14 i går.. :o(

Det er ikke noe serlig for en "nesten bergenser"

Skrevet

Jo tak formen er god igen, efter en herlig miniferie til København.

Lækker mad - skønt Hotel - dejlig musik og masser af sex, ingen telefoner -ingen syge folk - ingen internet - kun "os gamle"

Føler mig klar til hverdagen igen, den kan bare komme an, jeg er klar:-)

Vh.

(p.s. solen skinner)

Annonse

Skrevet

Formen er passe bra... Har akkurat rydda på kontoret mitt, så nå er jeg tett i nesa og har rennende og kløende øyne... Men, sånn går det når jeg ikke tørker støv ofte nok. Min egen feil :)

Hvordan har du det da vår alles kjære Christian Anker? Formen din bra? Frisk som en fisk kanskje...?

Her i skien er det sol, blå himmel, men kaldt... Nydelig å sitte her og se ut på all sola. (Men denne byen er altfor stygg og forurensa til at den kan bli FIN noensinne...)

Kanskje jeg tar meg en tur langs elva i kveld i den skjønne byen jeg kommer fra...

Ha en fin dag alle sammen :)

Gjest Filip
Skrevet

Formen er på topp ...

Alt ser ut til å gå riktig vei ...

Selv om jeg står opp med galt ben av og til ... :o)

Gjest Rusle
Skrevet

Hei!

Takk, formen er bare bra. Her i Trondheim er det disig og antydning til vår. Fuglene kvitrer, gitt ;-)

Skrevet

Helt topp.

Venter bare på bare veger, og nytt bakdekk....på mc'n min..:-))

*brooooom*

Skrevet

Etter noen slitsomme dager er heldigvis formen på vei opp igjen. Jeg satser på at det fortsetter en stund til. :-)

Været er vårlig og fint, men det ligger fortsatt masse snø et par mil nord for Oslo.

Skrevet

Hei!

Så hyggelig at legen stikker innom å hilser på da:)

Bortsett fra en begynende influensa, er ikke formen så verst. Og du har helt rett, våren har definitivt kommet til Oslo. Riktig deilig er det:)

Vennlig hilsen

Skrevet

Jada, - sånn er det her i Oslo hos meg også :-))!!! Bare det at jeg har ikke trukket en ml. frisk luft siden lørdag! Har de siste 3 dager sittet 33 timer tils. med det bedritne årsoppgjøret. ( Og så jeg som er UFØRETYGDET!) - Ryddet på konti, prøvet å få ting på riktig plass før jeg får hjelp til finalen i morgen. Men NÅ har jeg gjort mitt! Fri resten av dagen. Hurra!

Og mandag drar jeg til Sørlandsk vår på påskeferie, og DA skal jeg få frisk luft!!

Ha en fortsatt fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...