Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ghb64
Skrevet

Står på venteliste for ECT behandlinger. Er det noen som har erfaring med denne behandlingen? Jeg er redd for at dette heller ikke skal hjelpe meg ut av depresjonen.

Skrevet

Din frykt er kanskje et resultat av depresjonen som plager deg. Snu det på hodet. Hva har du å tape?

Gjest ghb64
Skrevet

Din frykt er kanskje et resultat av depresjonen som plager deg. Snu det på hodet. Hva har du å tape?

Jeg vet at det ikke er så mye annet å tape enn det lille håpet at noe skal hjelpe.

Føler at dette er siste sjanse til å bli bedre.

Har ikke motforestillinger til behandlingen, men det hadde vært kjekt å fått "snakke" med noen som har fått slik behandling. Jeg lurer på om de raskt var tilbake i jobb, har de hatt mange "tilbakefall"?

Skrevet

Jeg vet at det ikke er så mye annet å tape enn det lille håpet at noe skal hjelpe.

Føler at dette er siste sjanse til å bli bedre.

Har ikke motforestillinger til behandlingen, men det hadde vært kjekt å fått "snakke" med noen som har fått slik behandling. Jeg lurer på om de raskt var tilbake i jobb, har de hatt mange "tilbakefall"?

Både min mor og onkel har hatt ECT behandlinger. Begge to har kommet seg ut av depresjonen etter en serie med behandlinger, men effekten har ikke vært varig. Dette gjør at de har hatt gjentatte behandlinger -ca en gang i året for å holde ting i sjakk. Jeg vet ikke om dette er representativt for ECT, siden begge de to er hardt rammet av bipolar lidelse, men det er nå deres erfaring. NHD kan sikkert si noe mer generelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...