Gå til innhold

Når ut etter feber?

Anbefalte innlegg

Gjest feberfri dag osv

Håper på kloke råd her inne:) 3-åringen vår har vært forkjøla i ett par dager, hadde 39 i feber natta til i går, hadde 37,8 ved leggetid i går kveld. I dag feberfri, veldig snørrete, men god form, leker og er i godt humør. Best å holde seg inne i dag siden det bare er en dag siden feber? HVa med barnehage i morgen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232409-n%C3%A5r-ut-etter-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden barn gjerne kan være feberfri om morgenen og så få feber igjen på kvelden, så ville jeg tatt det litt med ro i dag også jeg. Dere kan jo sikkert gå ut en tur, men pass på at han har på seg godt med klær og ikke blir så lenge.

Hvis han ikke får feber igjen til kvelden, og allmentilstanden er bra så ville jeg sendt han i barnehage igjen i morgen.

Det er slik jeg tenker da. Men jeg er ikke hysterisk i forhold til feber og slikt. Det viktigste er vel hvis han ikke er HELT frisk at han ikke gjør noen anstrengelser sånn at han blir sliten (eller kald, pass på trekken!) i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...