Gå til innhold

FU: Pleier dere å gå søndagstur i familien din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er mye ute i helgene, enten på tur eller bare ute i hagen/gårdsplassen/fri-området.

Her er endel unger, og når de endelig har fri fra skole og b.hage vil de så gjerne være hjemme og leke/være sammen :o)

Da er de gjerne ute eller på besøk hos hverandre fra kl. 10 og til kvelden.

Skrevet

Neida, vi dura ikke rundt i motorbåt på Jonsvatnet nei! :o) Vi har vært på landet siden onsdag må vite! Men nå er vi hjemme i byen igjen da, nesten et antiklimaks...

I see :) Det er nå så deilig vær her på dagtid nå, at man får bare nyte det i langdrag også så lenge det varer...

Jeg for min del skal lese til eksamen en god del av denne uka, ha noen tester på skolen, og regner med at jeg ikke får fri fra jobb til helga som kommer heller.

Godt det er ferie snart! Barcelona - here I come - sier jeg bare! Hehehe...

Jeg har forøvrig vært gjennom den der trassalderen jeg og. Sliter med prepubertetsjenta mi nå, men hun begynner å bli litt mer føyelig...

Stå på! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...