Gjest ingen kokk Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg trenger tips, vi har nemlig så kjedelige middager for tiden. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://middagstips.mega.coop.no/?opID=9403 Drev å lurte på hva jeg skulle finne på, så fant jeg denne. Det tror jeg blir middag her i huset. Men det er lenge til middag i morgen så jeg kan finne på ny middag mange ganger før den tid. :-) Du kan også bruke www.matprat.no eller www.rimi.no mange fine sider med matoppskrifter på nettet. 0 Siter
puppola Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I morgen vet jeg ikke men idag hadde vi kylling og pasta lagt i form(bare kyllingfiletene- det hvite kjøttet) med Dolmiosaus over(den med parmesan!) inni ovnen med ost over- utrolig godt, billig og fort laget og med salat og rømme til! 0 Siter
labine Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Vi skal ha spinatsuppe, ikke fordi jeg liker det men fordi sønnen min elsker det....Jeg putter oppi litt makaroni og egg så blir det ikke så ille allikevel... 0 Siter
Spirello Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 I morgen vet jeg ikke men idag hadde vi kylling og pasta lagt i form(bare kyllingfiletene- det hvite kjøttet) med Dolmiosaus over(den med parmesan!) inni ovnen med ost over- utrolig godt, billig og fort laget og med salat og rømme til! Synes kyllingfilet er dyrt jeg da... Kjøper den økonomipakka og fryser halvparten. Spiser kyllingfilet ca en gang i uka vi. Enten jeg lager en gryterett av det eller steker den hel. 0 Siter
flowy Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Synes kyllingfilet er dyrt jeg da... Kjøper den økonomipakka og fryser halvparten. Spiser kyllingfilet ca en gang i uka vi. Enten jeg lager en gryterett av det eller steker den hel. Kjøpte akkurat to kilo frossen kyllingfilet på Rema til 129 kr. Det kan jo være et tips! 0 Siter
org Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Pizzaboller, tror jeg. Vi har litt ost, noen småpølser og pizzasaus jeg tenkte å få brukt opp. I morra blir det stekt laks, rester etter helga. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Kalkungrillburgere (på tilbud) med stekte grønnsaker og kokte poteter. Det var veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.