Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest ingen kokk
Skrevet

Jeg trenger tips, vi har nemlig så kjedelige middager for tiden.

Skrevet

http://middagstips.mega.coop.no/?opID=9403

Drev å lurte på hva jeg skulle finne på, så fant jeg denne. Det tror jeg blir middag her i huset. Men det er lenge til middag i morgen så jeg kan finne på ny middag mange ganger før den tid. :-)

Du kan også bruke www.matprat.no

eller www.rimi.no mange fine sider med matoppskrifter på nettet.

Skrevet

I morgen vet jeg ikke men idag hadde vi kylling og pasta lagt i form(bare kyllingfiletene- det hvite kjøttet) med Dolmiosaus over(den med parmesan!) inni ovnen med ost over- utrolig godt, billig og fort laget og med salat og rømme til!

Skrevet

Vi skal ha spinatsuppe, ikke fordi jeg liker det men fordi sønnen min elsker det....Jeg putter oppi litt makaroni og egg så blir det ikke så ille allikevel...

Skrevet

I morgen vet jeg ikke men idag hadde vi kylling og pasta lagt i form(bare kyllingfiletene- det hvite kjøttet) med Dolmiosaus over(den med parmesan!) inni ovnen med ost over- utrolig godt, billig og fort laget og med salat og rømme til!

Synes kyllingfilet er dyrt jeg da... Kjøper den økonomipakka og fryser halvparten. Spiser kyllingfilet ca en gang i uka vi. Enten jeg lager en gryterett av det eller steker den hel.

Skrevet

Synes kyllingfilet er dyrt jeg da... Kjøper den økonomipakka og fryser halvparten. Spiser kyllingfilet ca en gang i uka vi. Enten jeg lager en gryterett av det eller steker den hel.

Kjøpte akkurat to kilo frossen kyllingfilet på Rema til 129 kr. Det kan jo være et tips! :)

Skrevet

Pizzaboller, tror jeg.

Vi har litt ost, noen småpølser og pizzasaus jeg tenkte å få brukt opp.

I morra blir det stekt laks, rester etter helga.

Skrevet

Kalkungrillburgere (på tilbud) med stekte grønnsaker og kokte poteter. Det var veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...