Gjest uvitende gitt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hei! Jeg sitter her med skjemaet man bruker til å søke om overgangsstønad.. Før har jeg hørt at man må informere om hva faren/moren betaler i bidrag, men det står da vitterlig ikke noe om det i søknadspapirene??! Ikke kan jeg se at de ber om å få vite hvor mye JEG som aleneforsørger tjener heller. Er det jeg som roter og har misforstått? 0 Siter
Atene Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Bidraget spiller ingen rolle. Men det gjør inntekten. Så et eller annet sted er du nødt til å oppgi den. 0 Siter
Gjest uvitende gitt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Bidraget spiller ingen rolle. Men det gjør inntekten. Så et eller annet sted er du nødt til å oppgi den. Takk for svar... Men jeg finner forsatt ikke noe sted å føre opp inntekten:) 0 Siter
Atene Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Takk for svar... Men jeg finner forsatt ikke noe sted å føre opp inntekten:) Har du riktig skjema, tro? Det er to skjemaer du må fylle ut, ett heter noe sånt som "krav om stønad til enslig mor/far", og det andre heter "krav om overgangsstønad". I det siste skal det være en rubrikk for inntektsopplysninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.