heisann!!! Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hei, Vi skal til syden og må ha pass til min datters kanin. Noen som vet om noen dyrebutikker gjør slikt? Evt dyrepensjonater i Oslo området. Pris? TAkker for svar! 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.avivet.no/alasivu.php?s=2&leiska=2&navi=4 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 AviVet på Hasle, tror jeg. 4H gården på Lindeberg har en hel haug av kaninbur i sommerferien, så jeg tror de gjør det... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.avivet.no/alasivu.php?s=2&leiska=2&navi=4 Syns det sto "Avlivet". Da kunne vi laget kanin-ragu. Smatt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er sikkert billigere å spise den opp og kjøpe ny. Datteren din ser sikkert ikke forskjell likevel. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er sikkert billigere å spise den opp og kjøpe ny. Datteren din ser sikkert ikke forskjell likevel. he-he. Ikke særlig sentimentalt det der. ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 he-he. Ikke særlig sentimentalt det der. ;-) Nei. Kanskje ikke. Men kaniner er jo ikke akkurat dyr med personlighet. Avanserte gnagere som ikke gjør noe annet enn å pule, spise og gnage i stykker kontakter mens de ser søte ut. Og det koster sikkert mer å sette den bort en uke eller to enn å kjøpe ny. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Nei. Kanskje ikke. Men kaniner er jo ikke akkurat dyr med personlighet. Avanserte gnagere som ikke gjør noe annet enn å pule, spise og gnage i stykker kontakter mens de ser søte ut. Og det koster sikkert mer å sette den bort en uke eller to enn å kjøpe ny. OK. Men vi som _mennesker_ kan jo være sentimentale, og mene at akkurat _DEN_ kaninen hadde fin personlighet....osv. Pris på kanin vet ikke jeg, men jeg antar de er billige. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 OK. Men vi som _mennesker_ kan jo være sentimentale, og mene at akkurat _DEN_ kaninen hadde fin personlighet....osv. Pris på kanin vet ikke jeg, men jeg antar de er billige. Men har ikke kaniner ekstremt kort hukommelse? Jeg mener å ha lest at sånne avanserte rotter ikke er i stand til å ha personlighet. Men joa: Jeg ser problemet hvis de f.eks. skifter den ut med en svart etter å ha dytta den hvite i stuinga. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Men har ikke kaniner ekstremt kort hukommelse? Jeg mener å ha lest at sånne avanserte rotter ikke er i stand til å ha personlighet. Men joa: Jeg ser problemet hvis de f.eks. skifter den ut med en svart etter å ha dytta den hvite i stuinga. Tji-hi... ja du kan få sagt det! ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er sikkert billigere å spise den opp og kjøpe ny. Datteren din ser sikkert ikke forskjell likevel. Åh, du er så utrolig FØLSOM noen ganger, ass! *knegg* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Åh, du er så utrolig FØLSOM noen ganger, ass! *knegg* Jeg har vært utrolig følsom her inne i hele helgen! Hvordan er formen? Klikket meg inn på et innlegg av deg i natt og forsto at du hadde fått juling av en eller annen fjøssame. Urutinert! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kanskje hun har venninner som er hjemme? Min datter er ofte dyrepasser for hennes venner. Da med samtykke fra oss voksne hjemme da. ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Tji-hi... ja du kan få sagt det! ;-) Forøvrig så er det ei lita jente som eier den her kaninen. Hun ville sikkert ikke syntes våre vitser er like morsomme... *stikk av dårlig samvittighet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Forøvrig så er det ei lita jente som eier den her kaninen. Hun ville sikkert ikke syntes våre vitser er like morsomme... *stikk av dårlig samvittighet* Tidlig krøkes, osv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har vært utrolig følsom her inne i hele helgen! Hvordan er formen? Klikket meg inn på et innlegg av deg i natt og forsto at du hadde fått juling av en eller annen fjøssame. Urutinert! http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3135595 Formen har faktisk vært upåklagelig - gode gamle Zyrtectrikset funker hver gang! Men jeg hadde det FRYKTELIG morsomt på en annens bekostning i går. Moro var det, lell - men ikke fullt så kult å våkne opp og få fylleangst av dol. Det har jeg visst ikke gjort før, hehe! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3135595 Formen har faktisk vært upåklagelig - gode gamle Zyrtectrikset funker hver gang! Men jeg hadde det FRYKTELIG morsomt på en annens bekostning i går. Moro var det, lell - men ikke fullt så kult å våkne opp og få fylleangst av dol. Det har jeg visst ikke gjort før, hehe! Dine to linjer var jo ingenting. Jeg vet om enkelte som har prestert flere a4-sider med fyllerør. Først da er det lov til å snakke om lettere nerver. Men heldigvis er ikke fyren her lenger. Du vet; han jævelen som hadde det med å logge seg på med nicket mitt å røre som en gal bergenser på amfetamin når jeg lå og sov. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Dine to linjer var jo ingenting. Jeg vet om enkelte som har prestert flere a4-sider med fyllerør. Først da er det lov til å snakke om lettere nerver. Men heldigvis er ikke fyren her lenger. Du vet; han jævelen som hadde det med å logge seg på med nicket mitt å røre som en gal bergenser på amfetamin når jeg lå og sov. Hehehe, noe sier meg at dol burde hatt en endre og/eller sletteknapp på innlegg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehehe, noe sier meg at dol burde hatt en endre og/eller sletteknapp på innlegg! Enig med deg. Men det er klart: Nå som jeg selv har sluttet å fyllevåse plager det meg ikke så veldig at andre gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.