MiLLa36 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Tidlig krøkes, osv. heheee, hadde du selv hatt en datter som elsket kaninen sin, så hadde du sikkert vært mye mer sentimental;))) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 heheee, hadde du selv hatt en datter som elsket kaninen sin, så hadde du sikkert vært mye mer sentimental;))) Det tror jeg og... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 heheee, hadde du selv hatt en datter som elsket kaninen sin, så hadde du sikkert vært mye mer sentimental;))) Hehe. Joa. Du har et poeng. Men jeg skrev innlegget over før jeg spiste en pizza. Jeg var altså utrolig sulten og tenkte mat. Nå som jeg er mett er ikke lenger mat det første jeg tenker på når jeg ser ordet "kanin". Så jeg ville ordlagt meg annerledes nå. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehe. Joa. Du har et poeng. Men jeg skrev innlegget over før jeg spiste en pizza. Jeg var altså utrolig sulten og tenkte mat. Nå som jeg er mett er ikke lenger mat det første jeg tenker på når jeg ser ordet "kanin". Så jeg ville ordlagt meg annerledes nå. hehe, slemming;)) Min datter hadde en kanin, som bodde på balkongen vår, her midt i Oslo. En morgen lå den steindø oppi matskålen sin, så jeg våknet av et urskrik man sikkert kunne høre til slottet;)) Jeg hadde også lyst til å hyle da ja, hvertfall med tanke på de neste dagene og reaksjonene som måtte komme. Det ble en fin begravelse, og en del turer til graven den høsten;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hehe, slemming;)) Min datter hadde en kanin, som bodde på balkongen vår, her midt i Oslo. En morgen lå den steindø oppi matskålen sin, så jeg våknet av et urskrik man sikkert kunne høre til slottet;)) Jeg hadde også lyst til å hyle da ja, hvertfall med tanke på de neste dagene og reaksjonene som måtte komme. Det ble en fin begravelse, og en del turer til graven den høsten;) Det er jo ikke rart den dauer hvis den bor på en veranda i vinterkalde Norge. Det blir som når Asbjørn Brekke kjøpte seg en rotte og lot vinduet stå åpent. Han tok det riktignok med fatning, men hadde forventa at den skulle vare litt lenger. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er jo ikke rart den dauer hvis den bor på en veranda i vinterkalde Norge. Det blir som når Asbjørn Brekke kjøpte seg en rotte og lot vinduet stå åpent. Han tok det riktignok med fatning, men hadde forventa at den skulle vare litt lenger. Nei det er jo ikke rart i det hele tatt:) Men, det visste jo ikke jeg. Det var tidlig høst, og vi skulle lage vinterbur. Kaninen var søt den, men det er veldig greit å ikke ha kanin også Det var en dust som hadde den med på Aker brygge og sa at han ville drukne den om ingen ville ha den, så da ble den med oss da, stakkars lille:) Uff, synd den døde;( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Enig med deg. Men det er klart: Nå som jeg selv har sluttet å fyllevåse plager det meg ikke så veldig at andre gjør det. Skadefryd er den beste fryd, vettu. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Syns det sto "Avlivet". Da kunne vi laget kanin-ragu. Smatt. hehe Best å forsikre seg om at de ansatte har fått lønn den måneden før man leverer dyret til oppstalling kanskje... 0 Siter
keinstein Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 hehe Best å forsikre seg om at de ansatte har fått lønn den måneden før man leverer dyret til oppstalling kanskje... Eller han som tar dem i mot ikke har glemt å ta av seg kokkelua og heter Keinstein. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.