Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden omtrent så skrev jeg her inne om nyheten vi da hadde fått. At vesla hadde hadde en stor hjerneskade. Finner ikke innlegget, det er vel for gammelt.

Uansett, jeg vil så gjerne takke dere, og spesielt isbe, for svar. Det var en av grunene til at vi raskt tok tak i dette, og satt igang omfattende tiltak. Fysioterapeut, spesialpedagog og mange andre ble koblet inn. Totalt har vi godt over 10 ulike innstanser inne i forhold til vesla.

Nå er vesla passert året, og som fysioterapeuten hennes sa det: "hun er et eventyr". Hun har respondert godt på all stimuli hun har fått. Det har gått jevn og trutt fremover. Hun ligger faktisk innenfor normalen på alle områder, men er sen grovmotorisk. Dette er en jente som mistet mer enn 1/3 av sin venstre hjernehalvdel.

Hun er en jente med drive, hun vil frem og hun vil undersøke alt som finnes i denne verden. Hun ler av det meste og vet hva hun vil. Alle hennes hjelpere sier hun er en sjarmør, og hun legger ikke sjul på at hun elsker alle disse mennskene som vil "leke" med henne.

Hun har vært en del syk, men er i seg selv en sterk og frisk jente - og nå ser det ut til at ting har gått seg til.

Hun har hatt nedsatt hørsel og brukt høreapparat, men hører nå bra.

Vi bruker tegn-til-tale.

Hun er et eventyr, og jeg vil takke dere som har svart meg. Dere har vært med på å skape en fantastisk flott jente som virkelig er et under!

Beklager lengden på innlegget!

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har aldri svart deg, men beklag ikke lengden på det innlegget som gav meg gode tårer i dag. Jeg gleder meg over å lese hvert ord, og lykke til med hver dag fremover. Måtte du få energi, lykke og gode mennesker rundt dere. Takk for livet som smøg seg inn i mitt litt triste hjerte for tiden.

vennlig hilsen

Gjest Moderator
Skrevet

Ingen grunn til å beklage lengden på et slikt innlegg!

Hyggelig å lese at du hadde nytte av innspill fra andre brukere:-)

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg husker innleggene dine veldig godt, og det er veldig fint å høre at det går så bra med henne!

Hun er utrolig heldig som har slike ressurssterke foreldre!

:-)

Skrevet

Så herlig at det går så bra! Utrolig glad på deres vegne!

*tårer i øyekroken og klump i halsen*

Skrevet

For et flott innlegg! Slike trenger vi flere av! Og skriv gjerne flere lange innlegg og fortell om hvordan det går med vesla!

Ønsker dere alt godt og kos deg med veslejenta di!

Skrevet

Så utrolig godt å høre at hun blomstrer og utvikler seg så flott :)

Dere som familie må jo ha stor del av æren for at jenta er så flink, men selvfølgelig eier vesla selv den største delen :)

Skrevet

Jeg har ikke lest innlegget for et år siden. men vil allikevel si at det er flott at det går så bra med henne. :) Synes innlegget ditt var virkelig rørende.

Skrevet

Så flott at det går så bra! Hjernen er et utrolig instrument, og med rett oppfølging er det fantastisk hva barn kan få til. Du har grunn til å være stolt av jenta deres :-)

klem

kakki1365380609
Skrevet

Jeg husker innleggene dine godt. Nå ble jeg ordentlig rørt her på morgenen av å høre hvor bra det går med prinsessen deres.

ønsker dere en nydelig sommer med masse kos og varme :o)

Skrevet

Så flott å høre! Det er fantastisk at dere har fått så god hjelp. Utrolig at hun gjør det så bra!

Gjest Debra irl
Skrevet

Så flott!!

Hun er heldig som har den rette familien rundt seg som gir alt! Håper dere får en skikkelig god sommer!

Gjest prust
Skrevet

Jeg husker godt innlegget ditt der du fortalte om veslejenta di. Godt at du opplever hjelp og støtte og ikke minst fremgang for henne :-)

Skrevet

Det var svært hyggelig å høre. Tror ikke noen synes slike innlegg kan bli for lange!

Håper den positive utviklingen forsetter. Fint at dere har fått god hjelp.

Skrevet

Dette var hyggelig lesing.

Takk for at du delte dette med oss :0)

Mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg husker ikke innlegget ditt, men dette var hyggelig lesning.

Lykke til fremover!

Skrevet

Det var kjempekoselig å høre at det går så bra! :o)

Hold oss gjerne oppdatert, mange av DOL-barna blir litt "våre" også vet du. :o)

Skrevet

Koselig å høre!

Det er helt fantastisk hva ressurssterke foreldre (!) betyr.

Skrevet

Så fint å høre:-) Jeg husker godt innleggene dine. Godt å høre at hun har så fin utvikling. Det krever sikkert stor innsats fra henne og dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...