Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 1 åring våkner kl. 05.00 presis, og er i strålende humør og slettes ikke villig til å være mer i sengen da.

Han vil gjerne ha dupp ca. 09.00

Vi har prøvd med å kutte ned på soving på dagen(også 09.00-duppen) uten at dette har gitt resultat.

Må jeg bare finne meg i å stå opp midt i natten??

Grøss og gru...tenk når klokka stilles i oktober.....(pessimisten i meg kom frem i dag)

Råd ønskes fra trøtt

Skrevet

Og duverden som jeg kjenner meg igjen....

Førstemann var sånn. Da nummer to kom, lovet jeg meg selv at det ikke skulle gjenta seg.

Poenget er: Hvis barnet våkner kl. 1 og oppfører seg som du beskriver, ja, da står dere vel ikke opp og starter dagen? Det er natt, man skal sove.

Jeg definerte når det var natt. Våknet barnet før natten var slutt, oppførte jeg meg som om det var natt, enten klokken var ett eller halv seks.

Det virket på nummer to og tre. Men jeg skal ikke se bort fra at det skyldes barnas personlighet også.

Alternativt kan du si til deg selv mange ganger: Alt er en overgang sa reven, han ble flådd...

Skrevet

Og duverden som jeg kjenner meg igjen....

Førstemann var sånn. Da nummer to kom, lovet jeg meg selv at det ikke skulle gjenta seg.

Poenget er: Hvis barnet våkner kl. 1 og oppfører seg som du beskriver, ja, da står dere vel ikke opp og starter dagen? Det er natt, man skal sove.

Jeg definerte når det var natt. Våknet barnet før natten var slutt, oppførte jeg meg som om det var natt, enten klokken var ett eller halv seks.

Det virket på nummer to og tre. Men jeg skal ikke se bort fra at det skyldes barnas personlighet også.

Alternativt kan du si til deg selv mange ganger: Alt er en overgang sa reven, han ble flådd...

Ja, du kan så si :0)

Å prøve å late som om det er natt har jeg også gjort...leenge. Men akk, etter noen uker fant jeg ut at det var bedre å stå opp.

Men kanskje en ny runde med dette kunne vært noe å prøve :0)

Skrevet

Prøv med lystett rullegardin hvis dere ikke har det allerede.

Ellers får mange litt bedre sovehjerte når de begynner å løpe omkring for alvor. Det kan skje mye med søvnmønsteret før høsten kommer.

Skrevet

Slit ut 1-åringen! La h*n være ute nesten til h*n ser mannen med ljåen. Utsett duppen så leeeenge det lar seg gjøre. Finn på utfordrende ting hele dagen!

Oi - så glad jeg er for at jeg ikke har natteravner lenger! Husker da lillemor trodde, mente og hevdet meeeget bestemt at det var DAG når klokka nærmet seg 4!

Skrevet

Slit ut 1-åringen! La h*n være ute nesten til h*n ser mannen med ljåen. Utsett duppen så leeeenge det lar seg gjøre. Finn på utfordrende ting hele dagen!

Oi - så glad jeg er for at jeg ikke har natteravner lenger! Husker da lillemor trodde, mente og hevdet meeeget bestemt at det var DAG når klokka nærmet seg 4!

Ja, jeg gleder meg til poden blir litt eldre og søvnmønsteret er annerledes :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...