Gå til innhold

u/t: hva tror dere om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå igjen???!!!!
Skrevet

Jeg er gift med en mann som har vært utro tidligere. Nå har jeg funnet et melding på tlf hans under "Sendte meldinger" som jeg ikke likte å finne (ja, dårlig gjort å sjekke mobilen, men han glemte den da han skulle på jobb og jeg klarte ikke å dy meg). Jeg fikk ikke frem hvem den var til (sto bare 700(?)) og heller ikke når den var sendt.

Den var skrevet på engelsk (han reiser mye med jobben) og startet bla. med "Hello darling". Sto også andre ting som tydet på at mottakeren og senderen hadde et forhold, som f.eks "I want you desperatly", "Kisses" etc.

Skriveformen var helt anerledes enn den mannen min pleier å bruke, så det som slo meg var at han muligens har lånt tlf til noen som hadde glemt tlf e.l. At det ikke er han som har skrevet den. Man kan ihvertfall håpe.

Problemet nå er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Han blir griseforbanna hvis jeg røper det pga at jeg har snoket i meldingene hans. Samtidig blir jeg helt kvalm av tanken på at han er utro igjen. Dette vil jeg ikke gå igjennom igjen!!!

Håper inderlig noen har noen råd til meg og få høre hva dere tenker om jeg skriver.

Gjest margarethe
Skrevet

Siden han har vært utro før må det vel være greit at du nå er litt føre var og har innsikt. Bir han sint har han noe å skjule, ellers skjønner han hvordan du har det og hvorfor.

Skrevet

Ta det bare opp med han. Blir han sint fordi du snoka, så får du takle det. Forhåpentligvis forstår han hvorfor du snoka, tatt i betraktning tidligere utroskap.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så lenge han har vært utro før, er det jo ikke noe rart at du snoker. Det er helt menneskelig, vil jeg si.

Det blir ikke riktig at du attpåtil skal være redd for å si ifra.

Blir han sint, så tyder det på at han har noe å skjule.

Du må selvfølgelig konfrontere han med dette.

Gjest labolina
Skrevet

Du kan ikke ta opp temaet uten å nevne meldingen da?

Gjest Elextra
Skrevet

Synes du har all grunn til å være bekymret.

Kanskje er det bare noe tull, men du vil neppe få et ok forhold til mannen din før du finner ut av det. Antakelig kommer du ikke utenom å røpe at du har snoket. Slik snoking er i utgangspunktet selvfølgelig ikke akseptabelt, men han bør kunne vise en viss forståelse når han har brudt tilliten din tidligere.

Skrevet

Uff, så vondt.

Jeg tror jeg hadde latt det være for nå, men prøvd å sjekke mobilen hans med jevne mellomrom. Snikete? Ja, men hva skal man gjøre da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...