Gå til innhold

Dommerstreiken i Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg har ikke hørt noe. Vi har fått beskjed om å bestille billetter, og det har vi gjort, men vi skal ikke dra før 17.juni, og AF regner vel med at streiken vil være over til det? Det håper i alle fall jeg!

Kjenner at jeg ikke må la meg stresse av det der, men det er vanskelig å la være. Har ventet så lenge på vår lille prins Charming, og kjenner at jeg overhode ikke er innstilt på ytterligere forsinkelser.... Havnet hjem fra jobb i dag med et skikkelige kvalmeanfall. Aner ikke hva som kom over meg, men når jeg tenker på det så begynte det like etter at jeg fikk sms fra escimo om at de hadde fått beskjed om at de sannsynligvis måtte utsette turen en uke. Mulig at muligheten for at det skal skje oss gikk rett i magen på meg....

Nei, vi får bare krysse fingre og tær for at de slutter å streike snart!!

Beste hilsen fra

Hei,

jeg har ikke hørt noe. Vi har fått beskjed om å bestille billetter, og det har vi gjort, men vi skal ikke dra før 17.juni, og AF regner vel med at streiken vil være over til det? Det håper i alle fall jeg!

Kjenner at jeg ikke må la meg stresse av det der, men det er vanskelig å la være. Har ventet så lenge på vår lille prins Charming, og kjenner at jeg overhode ikke er innstilt på ytterligere forsinkelser.... Havnet hjem fra jobb i dag med et skikkelige kvalmeanfall. Aner ikke hva som kom over meg, men når jeg tenker på det så begynte det like etter at jeg fikk sms fra escimo om at de hadde fått beskjed om at de sannsynligvis måtte utsette turen en uke. Mulig at muligheten for at det skal skje oss gikk rett i magen på meg....

Nei, vi får bare krysse fingre og tær for at de slutter å streike snart!!

Beste hilsen fra

Håper ikke det drar ut, vi var inne med alle papirene i dag og da fikk vi beskjed om at vi ikke ville få noe dato før streiken var over! Fin dato og reise på det da, det er jo dagen jeg fyller år... Får virkelig ikke håpe at dere må utsette reisen, har vel ventet lenge nok.. Kanskje vi treffes der nede? De beste ønsker fra Bogota06

Håper ikke det drar ut, vi var inne med alle papirene i dag og da fikk vi beskjed om at vi ikke ville få noe dato før streiken var over! Fin dato og reise på det da, det er jo dagen jeg fyller år... Får virkelig ikke håpe at dere må utsette reisen, har vel ventet lenge nok.. Kanskje vi treffes der nede? De beste ønsker fra Bogota06

Skal ta en liten skål for deg når jeg sitter på flyet ;o)

Vi får inderlig håpe at domstolstreiken er over snart! Nå er jo presidentvalget over, så da tipper jeg at Uribe får en slutt på streiken. Men vi kan vel risikere at det blir forsinkelser framover likvel. Er vel derfor AF ikke vil sende folk for å hente. Ventetiden i Bogota kan jo fort bli lang uansett, og da trenger man ikke et par uker med streik på toppen...

Tvi-tvi!

Beste hilsen fra

Hei.

Vi skulle reise nu på tirsdag, men i dag fikk vi beskjed om å utsette turen med fjorten dager. Innmari kjipt.....

Vi var så klar for å reise.

Håper bare at disse dagene fyker av sted.......

Huff da....kjedelige nyheter!!!

Dere har jammen venta lenge nok. Jeg har "pappaperm" og har vært på besøk hos min bror i Stavanger, så jeg har ikke fått med meg så mye nytt på adospjonsfronten.

Håper dere kommer dere avgårde FORT for å hente hjem sønnen deres.

LYKKE TIL

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...