Gjest får jo vondt i ryggen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva gjør dere andre med babyer som ikke vil underholde seg selv? Han snurrer bare rundt og rundt og alle lekene forsvinner fra han. Han blir sinna og vil ikke ligge på gulvet. Han er tung å bære på og det hadde jo vært greit å gjøre noe annet også. Veldig sosial baby! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ta det med ro, det blir verre etterhvert . Snart er han ennå tyngre, og har enda mer i mot å bli etterlatt! I flere måneder bar jeg barnet (barna) med meg fra rom til rom. Dog bar jeg dem ikke på armen hele tiden, så lenge de var i samme rom som meg gikk det stort sett bra en godt stund. Hva med bæresele..? 0 Siter
Gjest Lekekamerat Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du kan prøve å ligge sammen med han på golvet, og leke med han. La han prøve å klatre over deg o.l. Da mine barn var små lå jeg mye sammen med dem på golvet. Samtidig gjorde jeg div. gymøvelser med og uten barn som vekt. Og barna koste seg. Brukte også en badeball som jeg la barnet på. Fint for å trene balanse. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 JEg hadde lagt med ned sammen med ham. Jeg hadde definitivt ikke orket å gått og bære på ham. Snakk om å gjøre seg selv en bjørnetjeneste! Ungen vil jo venne seg til at han blir båret rundt hvis han sier han kjeder seg. Mine 3 har fått lov til å ligge og kjede seg på gulvet rett som det var. Gikk bort til dem og fant frem leker som de hadde kommet seg unna, satt litt hos dem, lå litt hos dem. Men gikk ikke å bar på dem! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du kan prøve å ligge sammen med han på golvet, og leke med han. La han prøve å klatre over deg o.l. Da mine barn var små lå jeg mye sammen med dem på golvet. Samtidig gjorde jeg div. gymøvelser med og uten barn som vekt. Og barna koste seg. Brukte også en badeball som jeg la barnet på. Fint for å trene balanse. Antar hun ligger sammen med ham på gulvet i perioder, men man kan jo ikke gjøre det hele dagen, heller. 0 Siter
Spirello Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Sånn gjorde poden min og, men han synes det var greit på gulvet fordet.. Ga han litt utfordring. Etterhvert skjønte han at han kunne dra seg fremover og ikke bare dytte seg rundt og rundt.. Legg leker rundt hele han. leker som ikke ruller/skyves bort altfor lett.. Jeg satt i sofaen eller sto på kjøkkenet mens han holdt på på gulvet, han kunne se meg hele tiden - og da var det greit. Prata med han dann of vann.. Han titta ofte på meg for å se om jeg fulgte med, og når han så at jeg var der så "lekte" han videre. Må bare lære seg det, kan ikke bæres hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.