Gå til innhold

Vasket huset i dag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

2

• morsan

2

• Torv

2

• Vaniljeprinsessen

2

Mest aktive i denne tråden

Jepp det har jeg også gjort et par ganger. Og jeg fikk faktisk ikke dårlig samvittighet, for på arbeidsplassen er det forferdelig dårlig miljø. Så de få gangene jeg har gjort det, har det vært fordi jeg har vært litt nede, og fordi det trengtes å gjøre noe i huset. Men er ikke noe jeg tør gjøre til vanlig ;) Men det er kjempe deilig å få brukt en hel dag alene på å gjøre slik, så avslutter man med en varm dusj og barberer leggene, og huset er rent til helgen så alle kan kose seg!! =)

Dårlig miljø på arbeidsplassen?

Jeg håper du er klar over at _alle_ er bidragsytere på arbeidsplassen.

Miljøet blir ikke bedre ved at du tar deg fri og vasker hus inkl. barbering av legger.

Det var den tynneste unnskyldningen jeg har hørt....

Annonse

Gjest anonym igjen ;)

Dårlig miljø på arbeidsplassen?

Jeg håper du er klar over at _alle_ er bidragsytere på arbeidsplassen.

Miljøet blir ikke bedre ved at du tar deg fri og vasker hus inkl. barbering av legger.

Det var den tynneste unnskyldningen jeg har hørt....

Tynn unnskyldning kanskje, men jeg har nå gjort det hvertfall, er ikke stolt, men heller ikke dårlig samvittighet!! :)

Hva er det som feiler deg siden du ikke klarer det (nesten) alle andre greier? Jobber full tid og vel så det,har barn,hus,hage og alt som hører med men kunne ikke falt meg inn at arbeidsgiver skulle betale for at jeg skal vaske mitt eget hjem! Skulk kalles det,og tenk på hva du lærer barna dine!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...