Gå til innhold

Treårsdag - gave

Anbefalte innlegg

Gjest Narsissa
Skrevet

Gutten min blir snart tre år.

Vet jo at treåringer synes det meste er morsomt, og å finne bursdaggaver til andre treåringer er aldri noe problem.

Likevel lurer jeg litt på hva jeg skal kjøpe til min egen treåring. Gjerne en litt større ting enn "vanlige" gaver som Lego, bøker, tegnesaker etc. Noen tips!?

Han har forresten trehjulssykkel, og vi tenkte å vente litt med tohjuling.

Skrevet

Hva med sovepose, telt, sekk?

Ellers likte min gutt alt av bilbaner og borger :0)

Men det jeg husker aller best, var trøtraktoren han fikk av tanta si....det var suksess det :0)

Gjest moren til jente på snart 4
Skrevet

Hva med Brio togbane(eller en lignende togbane i et annet merke)

eller duplu bondegård

eller tråbil/traktor (slike med pedaler for å sykle seg fart med))

eller huskestativ

eller stor seng

eller en cd-spiller

eller borg

mulighetene er mange...

Skrevet

Traktor er populært hos poden vår på 3. Det samme er sånn gravemaskin stativ til sandkassa.

Skrevet

Vår 3-åring får et bilparkeringshus i tre (ligner på Fischer Price sin men mye finere i tre)

Tror han blir glad!

Skrevet

Jeg hadde kanskje kjøpt en sånn STOR lego-eske!

Bøker, plaskebasseng, sykkel, fiskestang, tursekk (Bergans Jr.), brio-tog, brio-mekk, trillebår, gravemaskin til sandkassa (sånn til å sitte på), cd-spiller til barnerommet...

Skrevet

Vår sønn fikk en John Deere traktor med skuffe og henger da han ble 3 år. Man kan kjøpe andre deler til den også.

Det kostet ca 1500 kr, men er like hel og fin 5 år etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...