Gjest Narsissa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Gutten min blir snart tre år. Vet jo at treåringer synes det meste er morsomt, og å finne bursdaggaver til andre treåringer er aldri noe problem. Likevel lurer jeg litt på hva jeg skal kjøpe til min egen treåring. Gjerne en litt større ting enn "vanlige" gaver som Lego, bøker, tegnesaker etc. Noen tips!? Han har forresten trehjulssykkel, og vi tenkte å vente litt med tohjuling. 0 Siter
Torv Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva med sovepose, telt, sekk? Ellers likte min gutt alt av bilbaner og borger :0) Men det jeg husker aller best, var trøtraktoren han fikk av tanta si....det var suksess det :0) 0 Siter
Gjest moren til jente på snart 4 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva med Brio togbane(eller en lignende togbane i et annet merke) eller duplu bondegård eller tråbil/traktor (slike med pedaler for å sykle seg fart med)) eller huskestativ eller stor seng eller en cd-spiller eller borg mulighetene er mange... 0 Siter
KaVa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Traktor er populært hos poden vår på 3. Det samme er sånn gravemaskin stativ til sandkassa. 0 Siter
calendula Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Vår 3-åring får et bilparkeringshus i tre (ligner på Fischer Price sin men mye finere i tre) Tror han blir glad! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg hadde kanskje kjøpt en sånn STOR lego-eske! Bøker, plaskebasseng, sykkel, fiskestang, tursekk (Bergans Jr.), brio-tog, brio-mekk, trillebår, gravemaskin til sandkassa (sånn til å sitte på), cd-spiller til barnerommet... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vår sønn fikk en John Deere traktor med skuffe og henger da han ble 3 år. Man kan kjøpe andre deler til den også. Det kostet ca 1500 kr, men er like hel og fin 5 år etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.