Gjest Foreldrekontakt Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har ansvar for å lage til en sommeravslutning til en 5 klasse og sånn som været er nå så er det veldig vanskelig å finne på noe. Har noen av dere noen tips til meg? litt i overkant av 20 elever. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Men det er vel igjen nesten en mnd til skoleslutt? Mener ikke at det ikke skal planlegges nå, men at da er det jo mulig været ute er knallfint. Har egentlig ingen tips. Men hvis det er fint vær pleier alle å like å leke Boksen går eller slike leker. Det er jo best å gjøre ute da. Da kan det jo også grilles og ha natursti. 0 Siter
EmiDen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hvis været er bra kan dere være ute. Lage et skattekart, med morsomme oppgaver underveis. Hvor det ender i en premie på hver. Kan være en godterpose eller noe annet. Kan kanskje se en film, med noe godt å spise, overnatting. Lykke til! Skulle nesten ønske jeg var 11 igjen, hehe..mye morsomt man hadde på den tida. 0 Siter
Gjest foreldrekontakten Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hvis været er bra kan dere være ute. Lage et skattekart, med morsomme oppgaver underveis. Hvor det ender i en premie på hver. Kan være en godterpose eller noe annet. Kan kanskje se en film, med noe godt å spise, overnatting. Lykke til! Skulle nesten ønske jeg var 11 igjen, hehe..mye morsomt man hadde på den tida. Takk for svar! 0 Siter
Gjest foreldrekontakten Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Men det er vel igjen nesten en mnd til skoleslutt? Mener ikke at det ikke skal planlegges nå, men at da er det jo mulig været ute er knallfint. Har egentlig ingen tips. Men hvis det er fint vær pleier alle å like å leke Boksen går eller slike leker. Det er jo best å gjøre ute da. Da kan det jo også grilles og ha natursti. Det er nok på tide og begynne planlegging nå ja. Takker for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.