Gå til innhold

Trist episode av Postmann Pat :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er innmari glad i Lokomotivet Thomas og Postmann Pat, vi har både opptak på VHS fra pappa var liten og nyinnspillinger på DVD. Superpopulært.

I dag fikk han se litt på Postmann Pat. Episoden handlet om at noen barn lagde en drage, og Miss, altså katten, krabbet inni dragen og ble med på ferden da dragen lettet. Barn og voksne løp etter dragen og ropte etter Miss, og pratet om at de måtte få henne ned.

Lillemann er alldeles oppslukt, men sier i et bedrøvet tonefall "Miss borte".. Forøvrig brukte ingen ordene Miss er borte, men han skjønte sammenhengen. Og plutselig snur han seg mot meg med tårevåte øyne og skjelvende leppe - "Miss boorte"!!

Stakkar liten, ante ikke at de kunne få slik medfølelse og innlevelse før de er 2.. Tok ham selvsagt på fanget og trøstet til Miss var trygt nede på jorda igjen. :o) Utrolig søtt var det, men en tankevekker på hva han nå faktisk får med seg.

Gjest Debra irl
Skrevet

Stakkars lille klumpen. Jammen godt det gikk bra til slutt.

Skrevet

Sånn var poden på den alderen også! Han hadde helt dilla på Teletubbiene og var fra seg og oppløst i gråt om en av dem falt og slo seg eller noe sånt. :o)

Han er nå 7,5 år og fremdeles veldig følsom.

Skrevet

Sånn var poden på den alderen også! Han hadde helt dilla på Teletubbiene og var fra seg og oppløst i gråt om en av dem falt og slo seg eller noe sånt. :o)

Han er nå 7,5 år og fremdeles veldig følsom.

Kanskje det viser seg tidlig om de er veldig følsomme? Lillemann har vært det hele tiden, tåler ikke at vi hever stemmen i det hele tatt, han blir helt fra seg. Men det er kanskje normalt, jeg har ikke så mye å sammenligne med - foreløpig ;-)

Skrevet

Stakkars, men så søtt da!

Ja, jeg fikk klump i halsen jeg, det var rørende :-)

Skrevet

Ja, vi må patenke over hvordan historier ender, skjønner jeg :-)

Skrevet

..patenke? Tenke.. :-)

Gjest Debra irl
Skrevet

..patenke? Tenke.. :-)

kjappe fingre som raser over tastaturet i dag? ;o)

Skrevet

kjappe fingre som raser over tastaturet i dag? ;o)

Heller ganske sløv og klar for loppekassa! ;-)

Gjest togli
Skrevet

Åh, den var søt!

Lillebolla mi (bittelitt eldre enn din) gir blanke i BarneTV. Hun har ikke ro på seg til å se på den "kassa"... Heldigvis er hun helt oppslukt når vi leser for henne, så jeg antar hun er "normal" likevel ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...