Gå til innhold

fortsettelse utro mann-innlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke nå igjen???!!!!

Det var leit å lese. Går du fra ham nå? Eller terapi?

Tror ikke jeg kan fortsette. Har prøvd nå to ganger og ofret så mye for at det skulle fungere igjen. Nå kan jeg aldri stole på han igjen. Alikevel er det fryktelig... ville jo at vi skulle være sammen!!!

Gjest ikke nå igjen???!!!!

huff og huff......dette var ikke bra!!

Hva gjør du nå?

Akkurat nå vet jeg egentlig ingenting, men tenker jo at det eneste rette er å gå fra han. Selvom det ikke er lett. Vi har to barn sammen og har nylig kjøpt nytt hus og ... huff!!!

Gå ifra han - han har vist at han ikke er å stole på. Du har allerede gitt han en sjanse. han sier at det ikke er sex med i bildet, men uansett om det skulle være sant for øyeblikket er det vel liten tvil om at det går den veien.

Du får det mye bedre uten han. jeg skjønner at det må føles utrolig tungt og det blir jo mye verre med to barn, men du skal ikke leve med noen du ikke kan stole på - hva slags forhold blir det?

Lykke til!

Tror ikke jeg kan fortsette. Har prøvd nå to ganger og ofret så mye for at det skulle fungere igjen. Nå kan jeg aldri stole på han igjen. Alikevel er det fryktelig... ville jo at vi skulle være sammen!!!

Du har allerede gitt han to sjanser? Pakk sakene hans og hiv han ut. Skift lås på døra.

Og, mitt i såretheten, argsinnet og frustrasjonen - husk å ikke si det du _egentlig_ tenker om han til barnet deres - og kontakt gjerne familievernkontoret slik at du og pappan kan ha en nøytral "mekler" når det gjelder å sette opp en avtale om samvær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...