Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• Lillemus

10

• ....AV

9

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Hvis vi er sammen hele familien går 8-åringen med faren. Hvis det bare er meg og barna, går han med meg i damegardroben. Vi har ikke fått noen reaksjoner og han har sett nakne damer før, så han blir ikke stående å måpe.

8 år???

En _mor_ reagerte??

Det er det jeg alltid har sagt: Hva ER det med disse jentemødrene??;-)

Ville jentemødrene ha sendt sin 7-årige jente alene inn i herregarderoben? Nei! Og akkurat likedan føler mange guttemødre det! Man føler ikke det er trygt å sende et lite barn alene inn i herregarderoben, og da må man vise litt forståelse for at de må bli med inn i damegarderoben enn så lenge.

La være å gå?? Ta med en mann?? Hva slags argumenter er det da, hva hvis man ikke har noen mann, skal barnet aldri få bade, da?

Det er utrolig at man angriper barnet og/eller guttemødre i en slik setting, sitedenfor å rette fokus mot svømmehallene og mangelen på "familiedusj".

Jeg husker godt et besøk i svømmehallen da jeg kanskje var ca 8-9 år og en dame hadde med seg en yngre gutt i garderoben. Jeg spurte moren min hvorfor gutten var her og ikke i herregarderoben. Og jeg fikk et kort og greit svar at han måtte få være med moren sin istedenfor å være alene i guttegarderoben. PUNKTUM!!

Og dette kom fra en mor som bare hadde døtre selv, så hun er heldigvis et godt bevis på at det går an å ha beina trygt plantet på jorda og se verden fra andres ståsted og ikke gjøre jentebarna sine en bjørnetjeneste ved å lage oppstuss om hvert minste lille ting!

Ha! *s* Det føltes godt å si det, selv om sikkert alle jentemødrene som går på leteaksjon etter jentelevrpostei i leverposteihylla nå får helt spader og går hen og hater mosran! ;-)

Hvorfor i huleste skulle noen sende en jente på 7 år alene inn i en herregarderobe?

Det er naturlig å sende en 7 år gammel gutt alene inn i en herregarderobe.

laguna1365380434

Man ER i skolealder når man 7 - de begynner det året de er 6, så han kan jo til og med gå i 2.klasse...:-)

Ja, det er jo sant..Desto mere så da..Tenk så pinlig for gutten å bli observert av klassekamerater inn i garderoben med Mamma eller tante eller hva som helst..En bryr seg om sånt i den alderen, det er jeg nesten helt sikker på!

:-)

Ja, det er jo sant..Desto mere så da..Tenk så pinlig for gutten å bli observert av klassekamerater inn i garderoben med Mamma eller tante eller hva som helst..En bryr seg om sånt i den alderen, det er jeg nesten helt sikker på!

Klart det, noe annet ville jo vært helt merkelig.

Min datter har ikke villet vise seg naken for andre enn oss siden hun begynte på skolen, - det i damegarderoben. men nesten under protest - for de voksne kler jo heller ikke av seg badetøyet. Det gjør jeg.

laguna1365380434

Klart det, noe annet ville jo vært helt merkelig.

Min datter har ikke villet vise seg naken for andre enn oss siden hun begynte på skolen, - det i damegarderoben. men nesten under protest - for de voksne kler jo heller ikke av seg badetøyet. Det gjør jeg.

Kler man ikke av seg badetøyet når man dusjer?! Det har da alltid jeg gjort, har ikke sett noen andre heller jeg, som dusjer med bikinien på..Hm..Er det en ny trend liksom? Er vi i ferd med å bli helt tussete? :-o

Men er ikke det til og med litt usunt for huden og sånn? Med klorede badedrakter etc? For ikke å snakke om hvor klamt?

*mystifisert av alt folk finner på*

Annonse

Hva syns skolegutten din om det`?

Om å bli med i damegarderoben? Tror ikke han tenker over det i det hele tatt, nakenhet er ganske så naturlig hjemme hos oss. :o)

Men jeg ser jo at han er på grensa til å være for stor snart.

Kler man ikke av seg badetøyet når man dusjer?! Det har da alltid jeg gjort, har ikke sett noen andre heller jeg, som dusjer med bikinien på..Hm..Er det en ny trend liksom? Er vi i ferd med å bli helt tussete? :-o

Men er ikke det til og med litt usunt for huden og sånn? Med klorede badedrakter etc? For ikke å snakke om hvor klamt?

*mystifisert av alt folk finner på*

Jeg er forundret selv - men som jeg har fortalt her før - på ungdomsskolen så dusjer jentene med g-streng

Om å bli med i damegarderoben? Tror ikke han tenker over det i det hele tatt, nakenhet er ganske så naturlig hjemme hos oss. :o)

Men jeg ser jo at han er på grensa til å være for stor snart.

Men det kan jo være jenter fra klassen hans der?

Men det kan jo være jenter fra klassen hans der?

Foreløbig er det ingen som har reagert og han er en stille og rolig type som holder seg ved siden av meg. Hadde han åpenlyst glodd på andre kvinenr og jenter så hadde jeg ikke tatt ham med selvfølgelig. Nå er det imidlertid lenge siden vi har vært der.

laguna1365380434

Jeg er forundret selv - men som jeg har fortalt her før - på ungdomsskolen så dusjer jentene med g-streng

Dæven..Er de sjenerte for hverandre, er det dt som er greia?`og..En g-streng dekker jo ikke så mye egentlig da, så why!?

Hadde jeg vært så svinesjenert at jeg ikke turte dusje naken, hadde jeg gått fornoe med litt mere dekkevne! ;-)

Dæven..Er de sjenerte for hverandre, er det dt som er greia?`og..En g-streng dekker jo ikke så mye egentlig da, så why!?

Hadde jeg vært så svinesjenert at jeg ikke turte dusje naken, hadde jeg gått fornoe med litt mere dekkevne! ;-)

Aner ikke hvorfor de gjør det - det er vel "godta" de ikke vil vise fram da. og så tror jeg det er litt mote....

laguna1365380434

Aner ikke hvorfor de gjør det - det er vel "godta" de ikke vil vise fram da. og så tror jeg det er litt mote....

Hm..Forbausende ting du forteller meg her, flisa..;-)

Da var jeg offisielt så gammel at jeg ikke skjønner plukket av hva ungdommen bedriver..jaja..Det måtte jo skje! ;-)

Annonse

Foreløbig er det ingen som har reagert og han er en stille og rolig type som holder seg ved siden av meg. Hadde han åpenlyst glodd på andre kvinenr og jenter så hadde jeg ikke tatt ham med selvfølgelig. Nå er det imidlertid lenge siden vi har vært der.

En ting er hva han er vant til - noe annet er å ta hensyn til 7 år gamle jenter....

Hm..Forbausende ting du forteller meg her, flisa..;-)

Da var jeg offisielt så gammel at jeg ikke skjønner plukket av hva ungdommen bedriver..jaja..Det måtte jo skje! ;-)

hihi - jeg får beskjed også: "dette skjønner du ikke mamma, ingen river av seg klea og står i bare dusken som du gjør - her i huset svinser jo alle nakne rundt!" - - - sier fjortisen snurt.

8 år???

Ja, 8 år. Han har nettopp fylt, da, så han har ikke vært i svømmehallen som 8-åring enda.

Jeg tenker selvfølgelig litt på det, og vi prøver å gå alle sammen, men jeg har så langt prioritert å lære han å svømme foran å lære han blygsel. Vi har heller aldri møtt noen av klassevennindene hans i gardroben.

Gjest gardiner

Ja, 8 år. Han har nettopp fylt, da, så han har ikke vært i svømmehallen som 8-åring enda.

Jeg tenker selvfølgelig litt på det, og vi prøver å gå alle sammen, men jeg har så langt prioritert å lære han å svømme foran å lære han blygsel. Vi har heller aldri møtt noen av klassevennindene hans i gardroben.

Tenker du ikke på de andre i garderoben da? Jeg synes det er utroig ubehagelig med så store gutter som glaner i garderoben. Burde ikke være lov. Kanksje det til og med er regler for det?

Tenker du ikke på de andre i garderoben da? Jeg synes det er utroig ubehagelig med så store gutter som glaner i garderoben. Burde ikke være lov. Kanksje det til og med er regler for det?

Han glaner ikke, han har sett nakne damer før og er totalt uinteressert. Han holder seg med meg og hvis vi kan bruker vi skiftebåser når vi skifter.

Gjest gardiner

Han glaner ikke, han har sett nakne damer før og er totalt uinteressert. Han holder seg med meg og hvis vi kan bruker vi skiftebåser når vi skifter.

Han er vel rimelig umoden for alderen da eller? Ellers må han da synes det er utrolig pinlig, og han ville da helt fint kunne klart seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...