Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• Lillemus

10

• ....AV

9

• Klara Q

7

Mest aktive i denne tråden

Han er vel rimelig umoden for alderen da eller? Ellers må han da synes det er utrolig pinlig, og han ville da helt fint kunne klart seg selv.

Nei, jeg tror ikke han er spesielt umoden for alderen, men han har ikke lært at nakenhet er pinlig. Heldigvis.

Han er imidlertid litt forsiktig og dessuten litt vimsete, så jeg er ikke sikker på at det ville være helt greit for han å gå alene i herregardroben.

Hvorfor er det ekkelt at barn ser deg naken?

Gjest gardiner

Nei, jeg tror ikke han er spesielt umoden for alderen, men han har ikke lært at nakenhet er pinlig. Heldigvis.

Han er imidlertid litt forsiktig og dessuten litt vimsete, så jeg er ikke sikker på at det ville være helt greit for han å gå alene i herregardroben.

Hvorfor er det ekkelt at barn ser deg naken?

De stirrer, og fikler med snoppen. Og uansett så er han så gammel at han må lære seg til å gjøre slikt alene, og at det ikke er naturlig å vase rundt naken særlig blandt det andre kjønn.

da må du lære han opp til å klare seg selv - det gjør de vel i garderoben på skolen???

Det er ikke det det går på, men jeg har hørt alt for mange skrekkhistorier om hva som foregår i herregarderober og en liten 7-åring har ikke noen mulighet til å motsette seg det om han er alene.

Han hadde ikke hatt noen problemer med kle av og på seg, ordne med nøkkelen og alt det der.

Gjest gardiner

Det er ikke det det går på, men jeg har hørt alt for mange skrekkhistorier om hva som foregår i herregarderober og en liten 7-åring har ikke noen mulighet til å motsette seg det om han er alene.

Han hadde ikke hatt noen problemer med kle av og på seg, ordne med nøkkelen og alt det der.

Hvor stor sannsynlighet er det for at han havner alene i en garderobe med kun en pedofil da? Og skrike greier han nok hvis han vil.

Annonse

De stirrer, og fikler med snoppen. Og uansett så er han så gammel at han må lære seg til å gjøre slikt alene, og at det ikke er naturlig å vase rundt naken særlig blandt det andre kjønn.

Han stirrer som sagt ikke, og han fikler heller ikke med tissen.

Jeg er glad jeg ikke har slike kropps-tabuer at jeg synes det er plagsomt å bli sett naken av et barn.

Jøss - slike skrekkhistorier har jeg ikke fått med meg.

Gjest gardiner

Han stirrer som sagt ikke, og han fikler heller ikke med tissen.

Jeg er glad jeg ikke har slike kropps-tabuer at jeg synes det er plagsomt å bli sett naken av et barn.

Har ikke noe med kroppstabuer å gjøre, bare det faktum at det er oppdelt i herre og dame garderober. Det burde ikke være så vanskelig å respektere synes jeg. Når man er stor nok til å gå på skolen er man da stor nok til å gå i rett garderobe, eller skal han slenge med deg til han blir konfirmert?

Gjest ta hensyn

Eller om det er snakk om en gutt så kan vel pappa følge dem og lære dem opp? Eller gjør ikke pappa noe?

Det skjer vel av og til hos de fleste at bare en foreldre har barnet og hvis det da er motsatt kjønn så er det jo ikke lett da.

Gjest gardiner

Og du tror virkelig at alle som blir utsatte for overgrep tør/klarer å skrike?

Nei, sikkert ikke, men jeg tror ganske sikkert at det er lite sannsynlig å bli utsatt for overgrep i en garderobe. men noen mødre er mer hønemorer enn andre og tør aldri slippe ungene, eller la dem bli selvstendige. En eller annen unnskyldning har de alltid for å ikke gi slipp på "babyen" sin.

Nei, sikkert ikke, men jeg tror ganske sikkert at det er lite sannsynlig å bli utsatt for overgrep i en garderobe. men noen mødre er mer hønemorer enn andre og tør aldri slippe ungene, eller la dem bli selvstendige. En eller annen unnskyldning har de alltid for å ikke gi slipp på "babyen" sin.

Hvis det er å være overbeskyttende hønemor så er jeg det gjerne.

Annonse

Overbeskyttende hønemødre kan fort ødelegge barna sine, speiselt gutter. De kan få et litt rart forhold til kvinner... men det bryr du deg neppe om...

Det tviler jeg sterkt på. Han har mange mannlige rollemodeller rundt seg, sin far, min kjæreste, flere mannlige på sfo osv.

Jeg tviler på at han får et forvridd bilde av kvinner om jeg tar ham med i damegarderoben på Pirbadet et par ganger i året enda ett år...

Har ikke noe med kroppstabuer å gjøre, bare det faktum at det er oppdelt i herre og dame garderober. Det burde ikke være så vanskelig å respektere synes jeg. Når man er stor nok til å gå på skolen er man da stor nok til å gå i rett garderobe, eller skal han slenge med deg til han blir konfirmert?

Nemlig dame og _herre_ - gardrober. En 8-åring er ikke en herre etter mine begreper, han er et barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...