Gå til innhold

mens etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest mora hans
Skrevet

Når kommer den tilbake?.Fikk en gutt for 2 mnd siden.Han ble født 2 mnd for tidlig å ble tatt med keisersnitt

Gjest varierer d
Skrevet

Det kan variere veldig. Noen får mensen noen måneder etter fødselen, og noen må vente nærmere ett år.

Gjest Elextra
Skrevet

Det varierer, jeg fikk den tilbake da jeg for alvor var i ferd med å trappe ned ammingen, ca. 11 måneder etter fødsel.

Har hørt enkelte som har fått den igjen måneden etter fødsel, vet ikke om de fullammet. Vanligvis kommer den ikke tilbake så lenge du fullammer.

Skrevet

Hos meg har det tatt 4-5 mnd hver gang.

Gjest hettrd
Skrevet

11 mnd første gang,12 andre og 14 mnd siste gang...

Skrevet

Vet ikke hva som er "normalt", jeg fikk den igjen etter 5 mnd, venninna mi begynte rett på mensen etter renselsen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...