annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer med overstått - håper dere koser dere masse fremover! Nå finnes det jo sånne kjempestore, litt myke, LEGO-klosser også, tror serien heter "Baby", jeg. Blir nok en bra gave fra storesøster til nurket, det! Lego quatro, heter de. Vi har en stor boks her allerede, som ble kjøpt lenge før Lillevill ble påtenkt Lego baby er den gamle primo serien, med klosser og leker, Den fantes da jentungen var liten også, så der har vi også en del... I Billund har de et rom med masse duplo og quatro-klosser, og da vi var der i fjor sommer bygde jentungen og jeg et hus i quatro som var stort nok til at hun kunne sitte inni det :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer!!!!! Og ekstra moro at hun ble født på toårsdagen til "Lillebolla" :-) Ps: Du begynner forhåpentligvis å stole på spåkula mi nå ;-) Pøh - noen ganger vil jo tilfeldighetene slå til uansett. Dessuten ble hun født seint på kvelden. Men det aner meg at jeg neppe kommer til å glemme bursdagen til Lillebolla med det første... 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer - tenker du er glad hun er ute nå! Ønsker dere en fantastisk sommer! Ja, gjett om! Tenkte på det i går, mens hun lå på brystkassa mi og sov. Helt klart riktige siden av mageskinnet for en liten tass :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Pøh - noen ganger vil jo tilfeldighetene slå til uansett. Dessuten ble hun født seint på kvelden. Men det aner meg at jeg neppe kommer til å glemme bursdagen til Lillebolla med det første... Hehe ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 23.august. Og nå har jeg vært sykmeldt med kraftig bekkenløsning i over 1 måned og holder på å kjede livet av meg. Får håpe sommeren går fort :-) God bedring! :)Det er ikke så lenge til august..... 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer!!! Håper bekkenet ditt oppfører seg bedre :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer!!! Håper bekkenet ditt oppfører seg bedre :-) Kan ikke du ta en alvorsprat med det? Jeg sitter fremdeles godt planta i sacco'n... 0 Siter
birdie Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Lego quatro, heter de. Vi har en stor boks her allerede, som ble kjøpt lenge før Lillevill ble påtenkt Lego baby er den gamle primo serien, med klosser og leker, Den fantes da jentungen var liten også, så der har vi også en del... I Billund har de et rom med masse duplo og quatro-klosser, og da vi var der i fjor sommer bygde jentungen og jeg et hus i quatro som var stort nok til at hun kunne sitte inni det :-) Hehe, her kommer jeg og skal fortelle _deg_ om LEGO-nyheter... Quatro, notert! Vi har visst forsøkt oss med dem, vi også - en drage ble det, selvfølgelig, og ikke noe kjedelig hus..! http://smg.photobucket.com/albums/v241/Birgitspics/Denmark04/?start=20 Ellers går det i de siste seriene; Vikings og Dino Attack/2010. Minsten bruker grunnklosser litt, da, han har nettopp skjønt hvordan man bygger etter idéheftene. Ah, ikke noe rart vi digger LEGO, eller hva? 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kan ikke du ta en alvorsprat med det? Jeg sitter fremdeles godt planta i sacco'n... Jeg sa til flyfly at hun burde brodere nytt trekk til den sacco'en. Med hennes broderingsferdigheter ville bekkenet ditt gjort alt for å unngå nærkontakt med sacco'en!!! Ta det opp med flyfly, det er egentlig hennes feil... 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Hehe, her kommer jeg og skal fortelle _deg_ om LEGO-nyheter... Quatro, notert! Vi har visst forsøkt oss med dem, vi også - en drage ble det, selvfølgelig, og ikke noe kjedelig hus..! http://smg.photobucket.com/albums/v241/Birgitspics/Denmark04/?start=20 Ellers går det i de siste seriene; Vikings og Dino Attack/2010. Minsten bruker grunnklosser litt, da, han har nettopp skjønt hvordan man bygger etter idéheftene. Ah, ikke noe rart vi digger LEGO, eller hva? Det der er lego soft, faktisk. De har vi også bygd utallige hus av. For ikke å snakke om det som finnes i hangaren ved siden av - til sommeren er jentunen over 140 cm også, og kan kjøre de heftigste programmene, ikke bare nivå 1 og 2.... Lego quatro er mindre, men fremdeles litt myke, og berenget på unger fra ett år. Lego soft-klossene har vi ikke, de er knalldyre. Og alt kan selvfølgelig bygges sammen. Og du - har du en mailadresse? 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Jeg sa til flyfly at hun burde brodere nytt trekk til den sacco'en. Med hennes broderingsferdigheter ville bekkenet ditt gjort alt for å unngå nærkontakt med sacco'en!!! Ta det opp med flyfly, det er egentlig hennes feil... Jeg så det... Saccoen er militærgrønnkamofarget, og stygg som fy, så egentlig burde hun sette seg i sving snarest. Men det spørs om ikke resultatet blir bedre om jeg gjør det selv... 0 Siter
birdie Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det der er lego soft, faktisk. De har vi også bygd utallige hus av. For ikke å snakke om det som finnes i hangaren ved siden av - til sommeren er jentunen over 140 cm også, og kan kjøre de heftigste programmene, ikke bare nivå 1 og 2.... Lego quatro er mindre, men fremdeles litt myke, og berenget på unger fra ett år. Lego soft-klossene har vi ikke, de er knalldyre. Og alt kan selvfølgelig bygges sammen. Og du - har du en mailadresse? *flire* Ok, ok, jeg gir meg! Mailadresser har jeg opptil flere av, prøv [email protected] 0 Siter
skygge Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer så mye !!!!! Håper at du blir bedre i bekkenet så fort som .... 0 Siter
cecily Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 *bølgen* Gratulerer med en ny mini i hus. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Håper dessuten på at det kommer masse bilder på reisesiden. Jepps, det hadde vært lurt c",) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Håper dessuten på at det kommer masse bilder på reisesiden. Jepps, det hadde vært lurt c",) Hehe, jeg har en fem-seks stykker liggende klare.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.