Gå til innhold

Lillevill ble født på torsdag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med overstått - håper dere koser dere masse fremover! :)

Nå finnes det jo sånne kjempestore, litt myke, LEGO-klosser også, tror serien heter "Baby", jeg. ;) Blir nok en bra gave fra storesøster til nurket, det!

Lego quatro, heter de. Vi har en stor boks her allerede, som ble kjøpt lenge før Lillevill ble påtenkt :P

Lego baby er den gamle primo serien, med klosser og leker, Den fantes da jentungen var liten også, så der har vi også en del...

I Billund har de et rom med masse duplo og quatro-klosser, og da vi var der i fjor sommer bygde jentungen og jeg et hus i quatro som var stort nok til at hun kunne sitte inni det :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

17

• mariaflyfly

7

• hare1365380455

4

• cecily

4

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Og ekstra moro at hun ble født på toårsdagen til "Lillebolla" :-)

Ps: Du begynner forhåpentligvis å stole på spåkula mi nå ;-)

Pøh - noen ganger vil jo tilfeldighetene slå til uansett. Dessuten ble hun født seint på kvelden.

Men det aner meg at jeg neppe kommer til å glemme bursdagen til Lillebolla med det første...

Skrevet

Gratulerer - tenker du er glad hun er ute nå!

Ønsker dere en fantastisk sommer!

Ja, gjett om!

Tenkte på det i går, mens hun lå på brystkassa mi og sov. Helt klart riktige siden av mageskinnet for en liten tass :-)

Gjest togli
Skrevet

Pøh - noen ganger vil jo tilfeldighetene slå til uansett. Dessuten ble hun født seint på kvelden.

Men det aner meg at jeg neppe kommer til å glemme bursdagen til Lillebolla med det første...

Hehe ;-)

hare1365380455
Skrevet

23.august. Og nå har jeg vært sykmeldt med kraftig bekkenløsning i over 1 måned og holder på å kjede livet av meg. Får håpe sommeren går fort :-)

God bedring! :)Det er ikke så lenge til august.....

Skrevet

Gratulerer!!!

Håper bekkenet ditt oppfører seg bedre :-)

Skrevet

Gratulerer!!!

Håper bekkenet ditt oppfører seg bedre :-)

Kan ikke du ta en alvorsprat med det? Jeg sitter fremdeles godt planta i sacco'n...

Skrevet

Lego quatro, heter de. Vi har en stor boks her allerede, som ble kjøpt lenge før Lillevill ble påtenkt :P

Lego baby er den gamle primo serien, med klosser og leker, Den fantes da jentungen var liten også, så der har vi også en del...

I Billund har de et rom med masse duplo og quatro-klosser, og da vi var der i fjor sommer bygde jentungen og jeg et hus i quatro som var stort nok til at hun kunne sitte inni det :-)

Hehe, her kommer jeg og skal fortelle _deg_ om LEGO-nyheter... :D

Quatro, notert! Vi har visst forsøkt oss med dem, vi også - en drage ble det, selvfølgelig, og ikke noe kjedelig hus..! ;)

http://smg.photobucket.com/albums/v241/Birgitspics/Denmark04/?start=20

Ellers går det i de siste seriene; Vikings og Dino Attack/2010. Minsten bruker grunnklosser litt, da, han har nettopp skjønt hvordan man bygger etter idéheftene. Ah, ikke noe rart vi digger LEGO, eller hva? :D

Skrevet

Kan ikke du ta en alvorsprat med det? Jeg sitter fremdeles godt planta i sacco'n...

Jeg sa til flyfly at hun burde brodere nytt trekk til den sacco'en. Med hennes broderingsferdigheter ville bekkenet ditt gjort alt for å unngå nærkontakt med sacco'en!!!

Ta det opp med flyfly, det er egentlig hennes feil...

Skrevet

Hehe, her kommer jeg og skal fortelle _deg_ om LEGO-nyheter... :D

Quatro, notert! Vi har visst forsøkt oss med dem, vi også - en drage ble det, selvfølgelig, og ikke noe kjedelig hus..! ;)

http://smg.photobucket.com/albums/v241/Birgitspics/Denmark04/?start=20

Ellers går det i de siste seriene; Vikings og Dino Attack/2010. Minsten bruker grunnklosser litt, da, han har nettopp skjønt hvordan man bygger etter idéheftene. Ah, ikke noe rart vi digger LEGO, eller hva? :D

Det der er lego soft, faktisk. De har vi også bygd utallige hus av. For ikke å snakke om det som finnes i hangaren ved siden av - til sommeren er jentunen over 140 cm også, og kan kjøre de heftigste programmene, ikke bare nivå 1 og 2....

Lego quatro er mindre, men fremdeles litt myke, og berenget på unger fra ett år. Lego soft-klossene har vi ikke, de er knalldyre. Og alt kan selvfølgelig bygges sammen.

Og du - har du en mailadresse?

Skrevet

Jeg sa til flyfly at hun burde brodere nytt trekk til den sacco'en. Med hennes broderingsferdigheter ville bekkenet ditt gjort alt for å unngå nærkontakt med sacco'en!!!

Ta det opp med flyfly, det er egentlig hennes feil...

Jeg så det...

Saccoen er militærgrønnkamofarget, og stygg som fy, så egentlig burde hun sette seg i sving snarest. Men det spørs om ikke resultatet blir bedre om jeg gjør det selv...

Skrevet

Det der er lego soft, faktisk. De har vi også bygd utallige hus av. For ikke å snakke om det som finnes i hangaren ved siden av - til sommeren er jentunen over 140 cm også, og kan kjøre de heftigste programmene, ikke bare nivå 1 og 2....

Lego quatro er mindre, men fremdeles litt myke, og berenget på unger fra ett år. Lego soft-klossene har vi ikke, de er knalldyre. Og alt kan selvfølgelig bygges sammen.

Og du - har du en mailadresse?

*flire* Ok, ok, jeg gir meg! :D

Mailadresser har jeg opptil flere av, prøv [email protected] :)

Skrevet

Gratulerer så mye !!!!!

Håper at du blir bedre i bekkenet så fort som ....

Skrevet

*bølgen*

Gratulerer med en ny mini i hus. c",)

Skrevet

Håper dessuten på at det kommer masse bilder på reisesiden. Jepps, det hadde vært lurt c",)

Skrevet

Håper dessuten på at det kommer masse bilder på reisesiden. Jepps, det hadde vært lurt c",)

Hehe, jeg har en fem-seks stykker liggende klare....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...