cecily Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hehe, jeg har en fem-seks stykker liggende klare.... Vogna di, sitter den som støpt i festet, eller kan metallbøylene bevege seg 1 mm eller 2 mens den er i lås? Min lager litt lyd, den. en metallyd når vogna blir vugget på. Dette er til stor ergrelse for meg. Satser på at det går an å få fikset på eller byttet understell om de plastdingsene på skinna er løse. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Vogna di, sitter den som støpt i festet, eller kan metallbøylene bevege seg 1 mm eller 2 mens den er i lås? Min lager litt lyd, den. en metallyd når vogna blir vugget på. Dette er til stor ergrelse for meg. Satser på at det går an å få fikset på eller byttet understell om de plastdingsene på skinna er løse. Aner ikke om den sitter som støpt, men den lager da ikke lyd? Skjønt - vi har ikke fått testet den ennå med vidunderet oppi pga bekkenet. Men i dag er det håp Du har mail, forresten... 0 Siter
cecily Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Aner ikke om den sitter som støpt, men den lager da ikke lyd? Skjønt - vi har ikke fått testet den ennå med vidunderet oppi pga bekkenet. Men i dag er det håp Du har mail, forresten... Det var det jeg kunne tenke meg. Snakte med en gammel knark på reperasjonsavdelingen ,og i følge han så lagte alle bagvogner lyd i festet. Skal få ordnet det, ja. 0 Siter
annegunn Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Det var det jeg kunne tenke meg. Snakte med en gammel knark på reperasjonsavdelingen ,og i følge han så lagte alle bagvogner lyd i festet. Skal få ordnet det, ja. Altså - nå er vogna grundig testet, og i går klagde gubben over at festet til bagen var så trangt at det var vanskelig å få den på plass. Ingen lyder her nei. Og kjørekomforten er upåklagelig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.