Gå til innhold

merkelig oppførsel eller utroskap

Anbefalte innlegg

Tenk dere følgende:

Ettersom dere er nå samboere har sexhyppigheten gått kraftig ned- fra 2 gang for dagen til max 2 gang i uken.

Når du spør pent om den andre synes du maser for ofte, får du til svar: Nei, men er lei av sex, siden x`n var nymfoman. Samboeren har derfor heller ikke lyst å onanere- i hvertfall ikke mer enn 5 gang i året?

Når samboeren din reiser bort, må du sende melding først, for å kunne ringe. Det hender, at meldingene heller ikke kommer frem, da avsenders nummer blir blokkert. Hvis, du får svar blir det en kort samtale, og du love å bli oppringt senere.

Når samboeren din kommer hjem oppdager du, at det nedentil er det frisert. Truser og sokker finnes ikke her hjemme, ikke i skittentøykurven, selvom samboeren min har vært hjemme de siste 14 dagene.Jeg så et par truser på hatthyllen inni bilen, men fikk forklaring, at det måtte være strømper jeg så. Dessuten hadde jo vedkommende glemt å ta med trusene etter forrige tur, men nye vil man ikke kjøpe.

Samboeren min var frekk nok til å bruke min mobil, for å ringe til x`n sin uten å spørre meg først, selvom jeg satt ved siden av. Forklaringen var, at vedkommende ikke hadde batteri igjen på sin mobil, selvom den sto til ladning rett ved siden av.

Når du ikke gir deg med dette, får du en sur mine, en 5-kroning slengt på bordet, og samboeren din kjøre vekk, slik det pleier å være. Når du ringer opp, for å lure på hva er det som skjer legges det på røret eller mobilen slås av.

Apropros- to av vennene mine nevnte, at de hadde sett vedkommende ut på byen sammen med en fremmend person, en slektning.

Sist vi var ute på byen, dro vedkommende uten å si fra hvor, ble borte hel natta. Samboren min hadde kjørt full til en parkeringsplass og overnattet der. Neste gang jeg ser vedkommende- etter et par dager-er barna med, og jeg må late som ingenting...

Samboeren synes det heller ikke er naturlig å si at man er glad i noen, eller vise kjæretegn,kyss, klem etc til daglig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232894-merkelig-oppf%C3%B8rsel-eller-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

augustmamma1365380792

Beklager å måtte si det, men dette hørtes helt merkelig ut.

Jeg kan ikke annet å tru at dette forholdet er nok over for han...og du må jo IKKE bli behandlet sånn. På slutten av innlegget så satt jeg bare å måpte, merkelig!!!!!!!!

Vet ikke om det er utroskap han driver med selv om trusene hans ikke er hjemme, men du får spørre han rett ut. Det er vel det beste. Og skulle det hende at du mistenker rett så er det bare en ting å gjøre, kast han ut eller flytt selv

You go girl!

Lykke til!

Annonse

Jeg synes ikke akkurat sex to ganger i uka er krise !!!!!!!!!!!!!!!

Mer merkelig med de trusegreiene- er han helt god eller?

Antall ganger sex i uka,er ikke poenget-der e folk forskjellig- hva de foretrekker...Det som er rart,at sexlysten endrer seg radikalt og samtidig med at denne merkelige oppførselen inntrer!

Ja, de trusene...Vet ikke hvor de er...Samboeren min sier ikke, at de er kastet.Det e bare rart så mange truser forsvinner av seg selv, selvom man dusjer hver tredje dag...Dette har ikke hendt før i løpet av det året vi har vært samboere. Jeg har sett samboeren min med de forsvunne trusene, mens de er i bruk, men ikke når de skal vaskes...De fra hattehylla i bila, forsvant også for noen dager siden, og har ikke sett dem bli brukt etterpå.

Nå skal ikke jeg påstå...siden jeg ikke vet...

Men hadde jeg vært deg....så hadde jeg vært ganske sikker på at han bedro meg med en annen. veldig sikre tegn! finn ut av det! kast ikke bort mye tid på en som ikke fortjener deg! få sannheten frem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...