Gå til innhold

Bæreslynge til baby

Anbefalte innlegg

Gjest Kitty Cat 82

Hei!

Jeg leter på nett,men finner ikke det jeg leter etter! Kanskje dere her kan hjelpe meg?

Jeg ser etter en babyutstyrsbutikk som kan ha en slik bæreslynge til nyfødte babyer, før de er store nok til å sitte i bæreseler.

Det er en slik stoffslynge som går på skrå over magen og rundt ryggen opp på skulderen.

Mange synes vel at en bæresele er best, men en venninne har en slik slynge, og hennes baby hadde det som plommen i egget! Tenk å kunne ligge inntil mamma og høre hjerteslagene og pusten og stemmen nesten slik som mens han var i magen!

Siden min venninne har født, og min svigerinne skal ha ganske straks, så ønsker jeg å kjøpe slike til dem. Men hvor får jeg tak i???

Noen som vet om en butikk i Bergensområdet? Trenger hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232905-b%C3%A6reslynge-til-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du velger bæresjal har du også en bæremulighet som kan brukes i flere år... Godt å bære for mor, og behagelig for barnet. Sønnen min ville prøve sitt gamle bæresjal like før helgen, han er nå 5 (!), og det gikk faktisk fint å ha ham på ryggen ennå, kunne godt ha båret ham et stykke på tur i den :-)

Annonse

Vi har et bæresjal kjøpt på www.naturbarn.no. Kjøpte et kort sjal brukt først, men kjøpte et langt et (4,2m) etter 3 uker. Selv som nyfødt ble det fort tungt å bære all vekten på en skulder. Med det lange sjalet kan jeg variere hvordan hun skal sitte/ligge, og jeg kan fordele vekten på begge skuldre + hoftene. Du kan også se på www.didymos.com (produsenten) for mer info.

Jeg er blitt veldig glad i begge mine sjal. Bruker fremdeles det korte innimellom når hun ikke skal sitte der så lenge (Hun er 3mnd.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...