Gå til innhold

Ser barna dine på barne-tv?

Anbefalte innlegg

Mine tvillinggutter, som snart fyller 7, har knapt sett på barne TV denne vinteren/våren. Nå som det er lyst og fint ute, er de mest opptatt av å være sammen med venner.

Det eneste de kan vise interesse for, er Emil og Pippi og i helgene ser de TV2 sine morgensendinger. NRK sine morgensendinger er de ikke interessert i.

Fortsetter under...

7-åringens interesse for barne-tv har gradvis dalt det siste året, sånn ca. Barnas Supershow og Amigo og program i den sjangeren vil hun gjerne ha med seg, men det øvrige gidder hun ikke å se på.

Hun var hekta da hun var mindre, og da var det krise om hun gikk glipp av så mye som introen til barne-tv.

:)

Gjest Ulvinnen

Noen av dem er jo ganske søte da! :o)

Jeg syns serien er så vanvittig støyende. Har du prøvd å bare høre på uten å se det?

Jeg syns forresten det er "støyende" synsinntrykk også, full fart hele tiden.

Nei, jeg har absolutt ikke sansen for det der.

Jeg syns serien er så vanvittig støyende. Har du prøvd å bare høre på uten å se det?

Sniker inn et "enig" her. Syns desverre denne tendensen gjelder utrolig mange av tegneseriene generellt idag ;o(

Er flere tv kanaler som blir boikottet her i huset gitt.

Gjest Ulvinnen

Sniker inn et "enig" her. Syns desverre denne tendensen gjelder utrolig mange av tegneseriene generellt idag ;o(

Er flere tv kanaler som blir boikottet her i huset gitt.

Jeg kan så vidt huske den gangen Diney tegnefilmene var trygge og gode. Nå har de stått på værsting-lista lenge.

Det er bare de gamle klassikerne som holder stand fra det konsernet.

Synd, egentlig...

Annonse

Jeg kan så vidt huske den gangen Diney tegnefilmene var trygge og gode. Nå har de stått på værsting-lista lenge.

Det er bare de gamle klassikerne som holder stand fra det konsernet.

Synd, egentlig...

Ja det har du rett i.

Nei alt var bedre før, gitt ;o)

Ikke jeg heller. Prøver så langt det lar seg gjøre å få dem til å velge noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...