Gå til innhold

helseerklæringer , noen som har dem på mail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal starte opp runde to snart, og trenger egenerklæring og helseerklæring som skal i første runde i barnevernet. Noen som har disse på mail og kan sende dem til meg?

[email protected]

Skrevet

Jeg har dem desverre ikke - husker at jeg prøvde å få tak i dem da vi startet runde 2, men jeg tror vi endte med å kontakte bv. Gratulerer med oppstart av prosess 2, flosshatt :-). Det blir Colombia denne gangen også?

Gjest eneri
Skrevet

På adopsjonsforum`s side er det noe som heter kontaktinformasjon. Der kan du laste ned skjema for egenerklæring.

Skrevet

Ojsann, er dere igang igjen? Så artig! Lykke til med prosessen!

Klem fra

Skrevet

Hei, hei. Vi fikk de av barnevernet vi...... Kanskje vi treffes i Colombia igjen?? Vi har kommet oss til Bufetat

Skrevet

Takk for svar.

fikk endelig tak i en saksbeh. i komm som sa at skjemaene er under omgjøring, at de derfor er vanskeligere å finne. Hun hadde imidlertid ringt Bufetat og de skulle sende henne, også skulle hun sende oss.

Om det blir Colombia denne gangen gjenstår å se, vi bestemmer ingenting før saken er igang satt - og vi ser på ventetider o.l før vi bestemmer oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...