Gjest vålfan Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Har noen spørsmål, som jeg håper noen tar seg tid til og lese.... 1.Har ei jente på 10 mnd som er lei av grøt.Hun nekter og åpne munnen. Hun har spist brød siden hun var 6 mnd, men tror hun trenger varisjon i pålegg. Hva kan hun få på skiva? Hun har ikke tenner. 2.Eldstemann har begynt og våkne om natta. Da er det hyling og skriking til tider.Kan vare i opptil 2 timer.Andre ganger kommer han bare tuslende inn til oss... Føler vi har prøvd alt... Trenger forslag til hvordan vi kan løse dette..... Må nevne for noen at jeg ble babysyk igår.Et søskenbarn fikk ei jente igår.... Ikke turt og si det til gubben da men.... Dere er supre folkens.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hun på 10 mnd kan spise leverpostei, prim, syltetøy, smøreoster, brunost, hvitost, makrell i tomat, kaviar... You name it. ) Så lenge det ikke er veldig krydret så er det helt greit. Tenner spiller ingen rolle, de tygger med gommene og bløter det opp sånn før det svelges ned. Men salami kan kanskje bli litt vanskelig? 0 Siter
linko Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hun på 10 mnd kan vel som Lillemus skriver spise det meste på brødskiva (men skal vel unngå honning). Hva med banan i skiver oppå brødskiva? 0 Siter
nitni Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hun på 10 mnd kan vel som Lillemus skriver spise det meste på brødskiva (men skal vel unngå honning). Hva med banan i skiver oppå brødskiva? Bananskiver oppå litt jordbærsyltetøy er snaddergodt! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Bananskiver oppå litt jordbærsyltetøy er snaddergodt! ) Eller oppå bringebær... Mmmm... Det er den nye dilla mi! Honning med geitost er ikke akkurat så sunt, det hadde jeg dilla på tidligere her, men har klart å komme meg over på bringebærsyltetøy med bananskiver. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.