Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest veldig fruuustrert
Skrevet

Jeg har blitt seksuellt utnyttet i årevis av en som fikk betalt for å ta seg av meg. Dette er en person som har en høg stilling i samfunnet, som hele bygda kjenner. Han er gift, over dobbelt så gammel som meg, har voksne barn o.s.v

For noen uker siden fortalte jeg alt til en nær kollega av denne personen, som jeg også kjenner. Han trodde på meg, men det eneste han sa var at jeg fikk prøve å ha mindre kontakt med vedkommende i framtida, og bare snakke med han på telefonen.

Det kostet meg utrolig mye å fortelle dette og jeg føler meg ganske sviktet. Jeg klarer ikke slå meg til ro med det som har skjedd, og heller ikke svaret jeg fikk med kollegaen. Greit jeg var en voksen person, men jeg var veldig ustabil psykisk og han visste også at jeg ble utsatt for overgrep i barndommen. Nå er jeg blitt mye mer selvstendig og sterkere... Av og til tenker jeg at jeg skal anmelde denne personen og lage et helvete for å hevne meg, men samtidig så har han også betydd utrolig mye for meg. Jeg er glad i han.

Når det gjelder rådet jeg fikk om ikke å ha så mye kontakt med han lengre så er ikke det noe problem. Jeg har bare sett han 3-4 ganger siste året. Det som plager meg er det som har skjedd. Går til psykolog og han råder meg til å prøve å snakke ut med personen, men han later som ingenting og vil ikke si noe om det som har skjedd. Arg.... Hvordan skal jeg få fred i sjela? Råd?

Gjest Lysglimt
Skrevet

Kanskje er det best å holde seg unna denne personen?

Bra du går til psykolog,slik at du kan få hjelp til å bearbeide ting :)

thinkerbell
Skrevet

er en anmeldelse på sin plass? Er dette en som fikk betalt for å hjelpe deg, så er det jo rimelig alvorlig

Gjest Violsa
Skrevet

er en anmeldelse på sin plass? Er dette en som fikk betalt for å hjelpe deg, så er det jo rimelig alvorlig

helt utenom temaet. men siden du kjenner loven. Er det lov at folk driver og sender rundt bilder av en person i undertøy fra mobilen sin. Når personen selv har sagt nei

thinkerbell
Skrevet

helt utenom temaet. men siden du kjenner loven. Er det lov at folk driver og sender rundt bilder av en person i undertøy fra mobilen sin. Når personen selv har sagt nei

Mulig dette går under krenkelse av privatlivet. Avhenger av hvor alvorlig dette er og om du har bevis selvsagt.

Gjest Violsa
Skrevet

Mulig dette går under krenkelse av privatlivet. Avhenger av hvor alvorlig dette er og om du har bevis selvsagt.

går greit

men er ekkelt. Jeg var sanseløs drita full.

vet bare at jeg klinet med furen på kvelden. var ikke klar over at det ble tatt bilder

jeg var døddrukken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...