Gå til innhold

Kan manglende symptomer være et symptom?

Anbefalte innlegg

Gjest veldig spent ja :)

Vi er i første prøvemåned. Mensen er ventet om en 3-4 dager, og vanligvis er puppene mine vannvittig ømme på denne tiden. Nå merker jeg ingen ting, ei heller murring i magen.

Samtidig må jeg tisse _hele_ tiden. Jeg drikker egentlig for lite, og tisser derfor sjelden. Men ikke nå nei..

Fortsetter under...

Du får nok bare vente. Men ta en test da vel, så slipper du å vente... Ikke sikkert det gir utslag enda, men hos meg gav det utslag 5 dg før ventet mens... Men husk at testen ikke er 100% sikker før du går over tiden..men dette vet du. Krysser fingre for deg! LYkke til!

Vel.. ikke for å virke negativ, men når man ikke har symptomer kan man ikke kalle det symptom.. :) Skjønner godt at du er spent og ønsker dette sterkt, men du må nok bare smøre deg med tålmodighet og se.

At man må tisse støtt er som regel på slutten av svangerskapet da babyen presser på blæra.

Ønsker dere lykke til! Krysser fingre for at mensen ikke kommer oga t du har en spire i magen. ;)

Vel.. ikke for å virke negativ, men når man ikke har symptomer kan man ikke kalle det symptom.. :) Skjønner godt at du er spent og ønsker dette sterkt, men du må nok bare smøre deg med tålmodighet og se.

At man må tisse støtt er som regel på slutten av svangerskapet da babyen presser på blæra.

Ønsker dere lykke til! Krysser fingre for at mensen ikke kommer oga t du har en spire i magen. ;)

Det er faktisk vanlig å tisse ofte tidlig i svangerskapet også.

mvh

Du får nok bare vente. Men ta en test da vel, så slipper du å vente... Ikke sikkert det gir utslag enda, men hos meg gav det utslag 5 dg før ventet mens... Men husk at testen ikke er 100% sikker før du går over tiden..men dette vet du. Krysser fingre for deg! LYkke til!

En positiv test er sjeldent feil uansett når den tas. En negativ test kan vise feil tidlig i svangerskapet.

mvh

Annonse

Gjest Personifica

Manglende mes symptomer var et "tegn" for meg når jeg var gravid. Pleier å ha veldig ømme bryster en ukes tid før mens. Dette uteble uken før mens og kom så rakt tilbake en ukes tid etter forventet mens. Og da skjønte jeg at jeg var gravid. Denne ømheten er jo litt anderledes enn "mens-ømhet".

Gjest Elextra

Jeg måtte tisse veldig ofte hele svangerskapet, det var faktisk et av de første tegnene til graviditet hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...