HEDDA77 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg må betale depositum på barnehageplassene våre i dag og har glemt av beløpet. Hva koster fulle plasser til to søsken??? Noen som vet??? 0 Siter
Gjest Mor Åse Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Depositumsbeløpet kan jo variere fra bhg til bhg da. Vi betaler 3000,- for et barn. På depositumsbeløpet tror jeg ikke det er noen søskenrabatt, uten å være for sikker på det... Hvis du kjenner noen andre foreldre til barn i denne bhg, kan du jo ringe dem? Hvis ikke hadde jeg ringt bhg i morgen tidlig og betalt umiddelbart etterpå. 0 Siter
HEDDA77 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Depositumsbeløpet kan jo variere fra bhg til bhg da. Vi betaler 3000,- for et barn. På depositumsbeløpet tror jeg ikke det er noen søskenrabatt, uten å være for sikker på det... Hvis du kjenner noen andre foreldre til barn i denne bhg, kan du jo ringe dem? Hvis ikke hadde jeg ringt bhg i morgen tidlig og betalt umiddelbart etterpå. Det står bare på giroen at vi skal betale 1x månedsbeløp i depositum..... men vi har ikke fått oppgitt pris per måned???? 0 Siter
mai 67 Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det står bare på giroen at vi skal betale 1x månedsbeløp i depositum..... men vi har ikke fått oppgitt pris per måned???? Barnehagen vi bruker har 30 % søskenrabatt. Da betaler vi 4225 for to barn. 0 Siter
cirek Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Det kan da vel ikke være så farlig om du betaler dette i morgen? Husk at de sender ikke ut purring med en gang. Si det som det er at du skulle betale, men at du ikke var helt sikker på beløpet. En ærlig sak det? 0 Siter
puttelull Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Sikkert ikke til hjelp, men vi betaler 3775, for 2 bhg plasser (4 dager i uka) +1 SFO-plass 4 dager i uka. Disse prisene varierer jo fra barnehage til barnehage, og fra kommune til kommune.... Ta en telefon til den barnehagen ungene skal gå i, evt. til KOU-kontoret i kommunen (hvis kommunal barnehage), så kan du sikkert få hjelp! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Depositum i barnehagen!? Har hatt ungene i to barnehager og har aldri hørt snakk om det engang. Er det vanlig? 0 Siter
....AV Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Makspris for barnehagene er for tiden 2250. Hos oss er søskenmoderasjon 30% for ett søsken. 0 Siter
Gjest darkside Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Depositum i barnehagen!? Har hatt ungene i to barnehager og har aldri hørt snakk om det engang. Er det vanlig? Ja, det er vanlig i andelsbarnehager, blant annet. Private barnehager kan også kreve depositum. I vår barnehage måtte vi betale 5000 pr barn da de begynte i barnehage, som andelskapital, og når barna slutter i barnehagen får vi pengene tilbake. Vi måtte ut med 10.000 i tillegg til den månedlige betalingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.