Perlemoren Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hei, Jeg lurte på om hvordan det generelle synet på å ta seg fri noen timer på dagen fra sommerjobben for å gå i behandling? Jeg skal ha en kontorjobb og tror jeg skal jobbe ganske selvstendig. Men har lite lyst til å komme til sjefen første dag og spørre om fri for å gå til psykolog.. Kan han nekte meg/sparke meg da? Jeg vil veldig gjerne fortsette behandlingen til psykologen går ut i ferie selv, ellers blir det så lenge til neste gang.. Var så godt i gang nå. Er snakk om ukentlig i to-tre uker. Er og innstilt på å jobbe ekstra på kveldene hvis jeg kan. Så spm mitt er egentlig. Er det dumt av meg å spørre om dette? Kan de kreve å vite hva jeg går i behandling for? hilsen en usikker 0 Siter
Gjest Veronika27 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hei Trenger han å vite at du skal til psykolog? Du kan si du skal til legen? Hadde jeg gjort om jeg var deg 0 Siter
Perlemoren Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Hei Trenger han å vite at du skal til psykolog? Du kan si du skal til legen? Hadde jeg gjort om jeg var deg Håper bare han ikke spør da. Er jo snakk om ukentlig, og det er kanskje ofte å gå til legen.. Men kan jo si fysioterapeut eller noe. Hvis han spør som sagt. 0 Siter
Gjest Veronika27 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Håper bare han ikke spør da. Er jo snakk om ukentlig, og det er kanskje ofte å gå til legen.. Men kan jo si fysioterapeut eller noe. Hvis han spør som sagt. Si du går til behandling. Han trenger ikke vite hvilken. Klekk ut et svar på forhånd om han skulle spørre. Er en profosjonell mener jeg en ikke skal spørre om hvilken behanling en går til? Min mening 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.