Gå til innhold

Sommerjobb og behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurte på om hvordan det generelle synet på å ta seg fri noen timer på dagen fra sommerjobben for å gå i behandling? Jeg skal ha en kontorjobb og tror jeg skal jobbe ganske selvstendig. Men har lite lyst til å komme til sjefen første dag og spørre om fri for å gå til psykolog..

Kan han nekte meg/sparke meg da? Jeg vil veldig gjerne fortsette behandlingen til psykologen går ut i ferie selv, ellers blir det så lenge til neste gang.. Var så godt i gang nå. Er snakk om ukentlig i to-tre uker. Er og innstilt på å jobbe ekstra på kveldene hvis jeg kan.

Så spm mitt er egentlig. Er det dumt av meg å spørre om dette? Kan de kreve å vite hva jeg går i behandling for?

hilsen en usikker

Gjest Veronika27
Skrevet

Hei

Trenger han å vite at du skal til psykolog? Du kan si du skal til legen?

Hadde jeg gjort om jeg var deg

Skrevet

Hei

Trenger han å vite at du skal til psykolog? Du kan si du skal til legen?

Hadde jeg gjort om jeg var deg

Håper bare han ikke spør da. Er jo snakk om ukentlig, og det er kanskje ofte å gå til legen.. Men kan jo si fysioterapeut eller noe. Hvis han spør som sagt.

Gjest Veronika27
Skrevet

Håper bare han ikke spør da. Er jo snakk om ukentlig, og det er kanskje ofte å gå til legen.. Men kan jo si fysioterapeut eller noe. Hvis han spør som sagt.

Si du går til behandling. Han trenger ikke vite hvilken. Klekk ut et svar på forhånd om han skulle spørre.

Er en profosjonell mener jeg en ikke skal spørre om hvilken behanling en går til? Min mening

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...