Gå til innhold

Ang. bivirkning på seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest remeron
Skrevet

Lurer bare på noe ang bivirkning på seroquel.. Jeg bruker kun 50-75 mg av denne, i følge venner av meg som og står på denne er dette en veldig lav dose..Men jeg får så utrolig kraftige bivirkninger av dette. Jeg tror i allefall det er bivirkning. Jeg har de siste ukene nå (stått på 75 mg i 2 uker) vært ekstremt søvnig.. Sover fra før 00.00 til 12.00 og kan sove igjen opptil tre fire timer på ettermiddagen.. Kan dette være medisinene som begynner å fungere? Jeg skjønner ikke at jeg skal bli så EKSTREMT trøtt av denne medisinen.. Lyst å slutte på den, men det verste er at jeg MÅ ha de... Greier ikke sove uten heller..

Hilsen ei sliten jente..

Skrevet

Det er nok en vanlig bivirkning.

Jeg blir trøtt og slapp av Seroquel om jeg tar det på dagtid. Spesielt ille var det den første tiden jeg brukte dem. Om jeg tar hele dosen før jeg legger meg merker jeg ikke noe til det nå lengre. Har brukt 200mg i ett halvt år.

serenity777
Skrevet

Jeg blir trøtt og slapp av Seroquel om jeg tar det på dagtid. Spesielt ille var det den første tiden jeg brukte dem. Om jeg tar hele dosen før jeg legger meg merker jeg ikke noe til det nå lengre. Har brukt 200mg i ett halvt år.

Jeg ble like trøtt på 25 mg som på 800mg. Men det bedret seg litt etter å ha gått på det en stund.

Gjest remeron
Skrevet

Okei, men jeg reagerer sånn på at det er så lav dose, og jeg tar det på kvelden før jeg legger men men er stup trøtt hele dagen etterpå...

Gjest remeron
Skrevet

Jeg ble like trøtt på 25 mg som på 800mg. Men det bedret seg litt etter å ha gått på det en stund.

Men hvor lenge må en gå på ette? jeg har stått på 50 mg siden Desember, men det ble verst nå når jeg økte dosen, liker ikke denne medisinen jeg.. Greier ikke fungere i hverdagen.. Ser bare i dag. Tok 50mg i går kveld rundt 23.30, og greide ikke stå opp før 13.30 i dag, eneste grunnen til at jeg kom meg opp var at jeg tvingte meg selv siden jeg skal på jobb i hjemmetjenesten klokka 16.00..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...