Gå til innhold

Sju lange og sju brede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må Trygdekontoret bruke 6 mnd på å behandle min søknad om uføretrygd, når de på forhånd har spesialistutredning fra psykiater og nevropsykolog samt fastlege(spesialist) som alle annbefaler uføretrygd.

Har så mange F. diagnoser ved siden av bipolar lidelse som et vondt år.

Hvorfor må det være sånn, selv om jeg skjønner at det er sånn "systemet"fungerer.

Skrevet

I følge mitt leksikon er en byråkrat en formstreng, pedantisk person. Og de menneskene trekkes selvfølgelig mot yrker hvor de kan utføre sitt pedanteri.

Ord som tempo, energisk, entusiastisk, glødende, fort og gæærnt osv finner vi ikke her.

Heldige er de og. For det er de saktmodige som skal arve jorden.

Nickname is already in use
Skrevet

I følge mitt leksikon er en byråkrat en formstreng, pedantisk person. Og de menneskene trekkes selvfølgelig mot yrker hvor de kan utføre sitt pedanteri.

Ord som tempo, energisk, entusiastisk, glødende, fort og gæærnt osv finner vi ikke her.

Heldige er de og. For det er de saktmodige som skal arve jorden.

Hva har dette med saktmodighet å gjøre?

Skrevet

Hva har dette med saktmodighet å gjøre?

Godt spørsmål!

Har tatt meg den frihet å radbrekke ordet, dele det opp i sakte og modig, og hinte frempå om at noen har mot til sakte fremdrift når andre trenger hurtig behandling.

Skrevet

Du skal ha fått et foreløpig svar om saksbehandlingstid og eventuelt papirer som mangler. (Forvaltningsloven).

Saksbehandlingstiden kan være lengre pga feks stor saksmengde.

Ta kontakt med trygdekontoret og forhør deg?

Skrevet

Du skal ha fått et foreløpig svar om saksbehandlingstid og eventuelt papirer som mangler. (Forvaltningsloven).

Saksbehandlingstiden kan være lengre pga feks stor saksmengde.

Ta kontakt med trygdekontoret og forhør deg?

Jo jeg har vært i kontakt med trygdekontoret, men saksbehandleren bare henviser til 6mnd`s fristen det stod på motatt første brev fra dem og jo mere folk spør jo lenger tid tar søknadene osv.

Fastlegen min har også skrevet tre brev uten svar. Forstå det dem som kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...