Gå til innhold

utro-sak del 3

Gjest ikke nå igjen???!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen hennes er vel minst like bedratt som deg. Så om du skal fortelle ham det, må du gjøre det på en hensynsfull måte overfor ham. Om du kontakter ham full av sinne og forbitrelse, risikerer du å gjøre vondt verre for ham.

Må du ha utløp for din vrede får du heller ta det direkte med henne.

mvh

Gjest ikke nå igjen???!!!!

Mannen hennes er vel minst like bedratt som deg. Så om du skal fortelle ham det, må du gjøre det på en hensynsfull måte overfor ham. Om du kontakter ham full av sinne og forbitrelse, risikerer du å gjøre vondt verre for ham.

Må du ha utløp for din vrede får du heller ta det direkte med henne.

mvh

Hvem har sagt at jeg skal ringe full av sinne? Er bare interessert i å opplyse han om saken. Jeg er sint, men ikke ^SÅ sint :)

Hvem har sagt at jeg skal ringe full av sinne? Er bare interessert i å opplyse han om saken. Jeg er sint, men ikke ^SÅ sint :)

Jeg forstår godt du er sint, veldig sint.

Og i noen av de tingene du skriver her kan jeg få inntrykk av at du kan trenge å få kjølt deg ned noen hundre grader før du informerer mannen hennes. Ikke av hensyn til henne, men han.

Er man så sint at man fortsatt er full av hevnlyst, har man ikke alltid det klarsynet som skal til for å formidle slike opplysninger på en mest mulig hensynsfull måte.

Derfor kan det jo være lurt av deg å ta for deg henne før du evt. informerer mannen hennes.

For øvrig synes jeg det for det meste er riktig å la folk få vite om en utro partner.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...