Gjest klær er vel kjedelig for gutter Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Noen som har forslag til bursdaggave til gutt 3 år? Det er noen vi ikke kjenner så godt, men som barnet vårt leker mye med i barnehagen. Og hvor mye er det vanlig å kjøpe for? 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hvilket beløp hadde du tenkt på sånn ca? Min erfaring er at barn blir glade for klær, gutter også, men det koster jo fort litt mer enn hva man vil spandere på noen man ikke kjenner så godt. Min måte har vært å handle mulige bursdagsgaver når jeg kommer over salg, og ha et lite lager i huset. Så får det barnet som er bedt være med meg å velge. Har vi ikke noe i huset må det barnet som er bedt i bursdag bli med på butikken og foreslå passende gaver. Sist vi var i treårsdag fikk bursdagsbarnet et fint krus. Tidligere i vinter ga vi bort en snøscooter (leke, ja, ikke ordentlig). Bøker kan være en fin gave, men sørg for at det er en byttmulighet. Fargebøker og farger/ tusjer. Tegnesaker. Lego. Togbanedeler. Såpe, boblebad, kluter, håndklær. (Mine barn elsker sånne gaver). Biler og traktorer. Det var noen tips i hvert fall... 0 Siter
laban Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 En bil som kan brukes ute i sandkassa, eller en annen uteleke? Du kan godt kjøpe et klesplagg, gjerne en T-trøye med en figur barn liker, men som ikke står øverst på foreldrenes behovsliste. Det finnes mange kule motiv-sokker også. Jeg pleier å bruke 70-90 kr. på presang og kort tilsammen ved slike anledninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.