Gå til innhold

Feire bursdag med mange gjester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bursdagsgjester

Har du småsøsken som går i bhg - så sjekk om du kan leie barnehagen. Koster som regel lite, og det er masse plass!

Vi skal gjøre det nå som den eldste blir 6 siden huset er under ombygging.

Barnehagen er så langt unna....Ellers takk for tips! :)

Gjest sol etter regn

Bare et forslag. Må du ha det i tilknytning til hjemmet? Hva med å finne på noe helt annerledes. Ta dem med til en eng ved skolen eller i skogen, eller et vann. Ha utebursdag, med grilling og medbrakt kake og halvliter-brus.. Ha noen leker i bakhånd, eller et tema - bygge hytte..?

Her vi bor er det masse "annerledes" bursdager, mer vanlig det en "gammeldagse" hjemmebursdager. (Bowling, Freiabursdag, svømmehall, Emma Sansehus, kinobursdag, osv osv) Dette er litt eldre barn enn din sønn. Men jeg syns de litt mer personlige og enkle bursdagene er mest hyggelige:

En gang syklet de til et vann og hadde med telt og overnattet. Flere av foreldrene (les:fedrene) ble med og hadde det helt topp. Ble veldig sosialt!

En annen var det skogbursdag med gapahuk, bål, spikking og (mørke)orientering i skogen m/lommelykt...

Men det kommer an på hvem man er som voksen og hvilke interesser man har. =)

Gjest darkside

Bare et forslag. Må du ha det i tilknytning til hjemmet? Hva med å finne på noe helt annerledes. Ta dem med til en eng ved skolen eller i skogen, eller et vann. Ha utebursdag, med grilling og medbrakt kake og halvliter-brus.. Ha noen leker i bakhånd, eller et tema - bygge hytte..?

Her vi bor er det masse "annerledes" bursdager, mer vanlig det en "gammeldagse" hjemmebursdager. (Bowling, Freiabursdag, svømmehall, Emma Sansehus, kinobursdag, osv osv) Dette er litt eldre barn enn din sønn. Men jeg syns de litt mer personlige og enkle bursdagene er mest hyggelige:

En gang syklet de til et vann og hadde med telt og overnattet. Flere av foreldrene (les:fedrene) ble med og hadde det helt topp. Ble veldig sosialt!

En annen var det skogbursdag med gapahuk, bål, spikking og (mørke)orientering i skogen m/lommelykt...

Men det kommer an på hvem man er som voksen og hvilke interesser man har. =)

Jeg hadde ALDRI tatt med meg 20 unger i nærheten av vann. ei heller i skogen hvis jeg ikke var sikker på å ha oversikten over dem hele tiden. Det er et stort ansvar!

Annonse

Gjest sol etter regn

Jeg hadde ALDRI tatt med meg 20 unger i nærheten av vann. ei heller i skogen hvis jeg ikke var sikker på å ha oversikten over dem hele tiden. Det er et stort ansvar!

Nei, kanskje ikke i den alderen, og i nærheten av et vann, og særlig ikke som voksen alene (eller få)... Men med flere foreldre til stede, tror jeg det kunne bli bra. Går jo an å ha påbud om vest eller noe da =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...