Gå til innhold

Sliter

Gjest skyggen min i dag

Anbefalte innlegg

Gjest skyggen min i dag
Skrevet

Jeg er en idiot,fullstendig ubrukelig.Jeg funker for mann og barn.Men ikke i jobben.Føler meg så alene,føler at ingen liker meg,at de ser rart på meg, at de baksnakker meg, at de ser den idioten jeg er.Ubrukelig.Ikke verd noe.Jeg trekker meg tilbake,prøver å bli usynlig.

Skrevet

Hvorfor er du idiot og ubrukelig? Hvorfor er du ikke verdt noen ting? Hva får deg til å tenke slike tanker om deg selv?

Gjest Debra irl
Skrevet

Det er ikke godt å gå med slike tanker. Ingen du kan prate med? Hvis du funker for mann og barn, så har du jo en grad av mestringsfølelse og vet at du gjør det riktig. Så gjelder det å oppnå en mestringsfølelse og vite at det du gjør på jobb også er bra. En samtale med leder for å få en tilbakemelding på jobben du gjør og en bekreftelse på det som er bra ville kanskje hjelpe? Og i tillegg kan du be om forslag til hvordan du kan gjøre jobben din bedre? Da kommer du evt problemer i forkjøpet, viser interesse og ansvar.

Det er ikke kjekt å ha slike tanker som du har og at alt ser mørkt ut. Det hadde vært deilig å ta feil? Du er nok bedre enn du tror.

Skrevet

DU er ikke ubrukelig, DU er faktisk noe helt spesiellt og du bør våkne opp å se dine fantastiske ressurser, de er der skjønner du:-)

- lysten til og leve

- livsgleden

- omsorgen for de som bryr seg om deg

- elsk deg selv som den du er:-)

Alt er der, åpne opp for det, men livet er en berg og dalbane selvfølgelig, du må bare "Ville":-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...