Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ha for mye lykkefølelse? For meg har det alltid vært siste varsel før ny psykose, men nå vet jeg sannelig ikke. Kanskje jeg bare begynner å bli normal? Det bekymrer meg at jeg har unormalt mye energi, trenger lite søvn, nærmest "flyr" gjennom dagene og oppfører meg som jeg er forelsket. Men jeg er jo ikke det. Føler jeg har ti menns styrke og kan klare alt. Samtidig er jeg veldig sentimental og hulker uten grunn hver dag. Men det går fort over, og jeg er like lykkelig. Jeg må vel være ærlig og legge til at jeg er særdeles slumsete med medisinene og har glemt dem OFTE. Fryktelig å klage over at man er for glad, men jeg vet jo ikke hva som er normalt etter så mange år med depresjon... Kan jeg bare slappe av og nyte dette?

Skrevet

Dette hadde jeg sett på som et mulig forvarsel for ny sykdomsperiode - dessverre:-(

Har du kontakt med psykiater for tiden, og kan du klare å bestemme deg for å ta medisinene hver dag?

Håper du ikke får en nedtur nå , ulva - unner det så avgjort å ha det godt, men synes det du skriver gir grunnlag for bekymring.

thinkerbell
Skrevet

uff ulva.. høres ikke veldig bra ut dette. Tving deg selv og minn deg selv på medisinene, det er viktig at du tar dem nå. Har du nær kontakt med primærlege/behandler?

Skrevet

uff ulva.. høres ikke veldig bra ut dette. Tving deg selv og minn deg selv på medisinene, det er viktig at du tar dem nå. Har du nær kontakt med primærlege/behandler?

Jeg skal skjerpe meg! Og forsøke på nytt å få tak i psykiateren min på onsdag til uka :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...