Gå til innhold

Melk i puppene 4-5 mnd etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet å amme for ca 4-5 mnd siden, men det kommer fortsatt melk fra puppene når jeg klemmer. (Det har vært hvitt tidligere, men i dag var det helt gult og mere enn før). Er det vanlig??

Har også hatt masse stikkinger i brystene den siste tiden, spesielt på siden på den ene..

Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, tok test for ca 3 uker siden som var negativ, og jeg har p-stav i armen!

Men hva kan det være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233319-melk-i-puppene-4-5-mnd-etter-ammeslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ok, tusen takk for svar... Da kan jeg slappe helt av :-)

slapp helt av:) tror det er helt vanlig. Jeg sluttet amme for 6 år siden og det kommer fortsatt melk når jeg klemmer. Ikke mye men dog. Plager det deg kan du få medisin hos legen din som angivlig sropper melkeproduksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...