Gå til innhold

NHD legeattest

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Hvis jeg får en legeerklæring om at jeg er for syk til å vitne i saken. Kan jeg da slippe og at de heller leser opp avhørene mine.?

Skrevet

jepp:-) det kan du, har opplevd dette selv....

men det gjelder ikke for alle slags "sykemeldinger"..

Skrevet

grunnen er ikke alvorlig.

bare gruer meg så forferdelig og tror jeg kommer til å hyperventilere .

som sagt vil jeg gjerne komme full dit. , men det går vel ikke. Han forsvarsadvoktaten i tingretten var så ekkel

Jeg er hovedvitne. Skal vitne på tirsdag .

er voldtektssak

er advokaten "ekkel" er han gjerne på andre siden:-) men har du store problemer så har du rettigheter, ring legen din du:-)

Gjest Violsa
Skrevet

er advokaten "ekkel" er han gjerne på andre siden:-) men har du store problemer så har du rettigheter, ring legen din du:-)

hjelper ikke.

jeg er låst og må dra dit , ellers blir han vel aldri dømt

vært så utrolig tøff og at jeg skulle si til han rett i trynet at jeg hater hana og skyte med spikerpistol i skrittet hans. Det jeg hadde bestemt meg for.

Mene nå vil jeg bare droppe det.

Skrevet

hjelper ikke.

jeg er låst og må dra dit , ellers blir han vel aldri dømt

vært så utrolig tøff og at jeg skulle si til han rett i trynet at jeg hater hana og skyte med spikerpistol i skrittet hans. Det jeg hadde bestemt meg for.

Mene nå vil jeg bare droppe det.

mistet deg på chatten, men bør sove litt nå.... vi snakkes sikkert, uansett lykke til, tro på deg selv, det hjelper en god del:-) Klem fra meg:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det skal (heldigvis) særdeles mye til for å få fritak for å vitne i an rettsak.

Ut fra det su skriver om deg selv, har du ikke sykdom som tilsier at du skal slippe å vitne.

bugge -jenta
Skrevet

grunnen er ikke alvorlig.

bare gruer meg så forferdelig og tror jeg kommer til å hyperventilere .

som sagt vil jeg gjerne komme full dit. , men det går vel ikke. Han forsvarsadvoktaten i tingretten var så ekkel

Jeg er hovedvitne. Skal vitne på tirsdag .

er voldtektssak

Begynner du å hyperventilere, får du en pause til å ta deg inn igjen. Hadde det vært mulig å ordne det slik at noen med greie på angst var til stede,(lege eller psykiatrisk sykepleier eller noen som kan roe deg) hvis du er redd for hyperventilering, og hvordan det skal gå? Har du teknikker du bruker når du begynner å hyperventilere, for å få kontroll igjen?

Gjest Violsa
Skrevet

Begynner du å hyperventilere, får du en pause til å ta deg inn igjen. Hadde det vært mulig å ordne det slik at noen med greie på angst var til stede,(lege eller psykiatrisk sykepleier eller noen som kan roe deg) hvis du er redd for hyperventilering, og hvordan det skal gå? Har du teknikker du bruker når du begynner å hyperventilere, for å få kontroll igjen?

nei , jeg bare står det ut.

går på toalettet , eller legger meg og sove.

snakket med advokaten min og hun trodde det ble dom.

så det er vel litt positivt

statsadvokaten hadde sagt det samme

bugge -jenta
Skrevet

nei , jeg bare står det ut.

går på toalettet , eller legger meg og sove.

snakket med advokaten min og hun trodde det ble dom.

så det er vel litt positivt

statsadvokaten hadde sagt det samme

At du står det ut er betryggende å høre. Da går den biten bra. Jeg tror dette går bra, violsa. Og når det er overstått skal du unne deg noe skikkelig fint noe, fordi du fortjener det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...