Gå til innhold

Gjøre alt samtidig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg prøver og slutte og røyke og samtid kutte ut Truxal,

er redd jeg biter meg selv litt i halen men er sånn at når jeg føler meg bedre skal jeg gjøre alt på en gang.

Kjenner forresten mer på de fysiske smertene nå når Cipralexen hjelper på de psykiske,mye smerter i kroppen.

Nickname is already in use
Skrevet

Hei mbo,

Den beste tiden å slutte og røyke på, er når du føler deg i bra form. Det er en dårlig idé å slutte og røyke samtidig som du slutter med psykofarmaka. Dette vet jeg av erfaring. Jeg var altfor ustabil til at jeg klarte det.

Mot både fysiske smerter og angst (hvis jeg ikke husker feil tar du Truxal mot angst?) kan du kanskje prøve å ta Lyrica. Dette medikamentet er indisert for bl.a. perifer nevropatisk smerte hos voksne og behandling av generalisert angstlidelse hos voksne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...