Gå til innhold

Fjerne mandler to dager før ferie.

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Endelig fått time til seksåringen for fjerning av mandler. Men selvfølgelig er timen satt opp to dager før vi drar avgårde til Legoland :o(

Går ut i fra at vi ikke kan benytte den timen? Nå må vi vente til tidligst slutten av august og da er han nettopp begynt i første klasse. At slikt aldri kan komme på de tidene som faktisk passer (!) og det er en del av dem siden jeg er hjemmeværende med lillesøster.

Noen som vet hvor lenge de bør holdes borte fra skolen etter operasjonen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233366-fjerne-mandler-to-dager-f%C3%B8r-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Ring sykehuset og si dere kan troppe opp på kort varsel om det skulle komme en avbestilling. Det er jo verd et forsøk.

Tipper man må regne at det går ca en uke borte fra skolen. Men det kan jo varier litt.

mvh

Gjest erica terese

Vi fikk beskjed at barnet skulle holdes en uke hjemme.Dette er pga blødningsfaren.....selv om den er liten når man holder seg til legenes anbefaling......hvis noe skulle skje er det greit å væere hjemme.Vi fikk ett tlfnr. som skulle ringes hvis blødninger oppsto,men det kommer vel litt an på hvor man bor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...