Gjest Aviaana Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Psykologen på DPS synes ikke jeg bør stå på Rivotril, og jeg forsøker derfor å trappe ned. Jeg går på 0,5*2 noe jeg har stått på i litt over to år. Hvordan bør jeg trappe ned på best mulig måte?. Vet at dette er avhengighetsskapende. Kan jeg bruke Sobril for å dempe abstinasjonssymptomene, eller er det dumt det også? takknemlig for råd? 0 Siter
Gjest fallen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 De rivotrilene kan jo deles i fire. Så sant du har 0,5 varianten. Da kan du trappe forsiktig ned. Det er slett ikke noen stor dose du har gått på, så du bør kunne klare dette. Lykke til! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 De rivotrilene kan jo deles i fire. Så sant du har 0,5 varianten. Da kan du trappe forsiktig ned. Det er slett ikke noen stor dose du har gått på, så du bør kunne klare dette. Lykke til! Har selv nettopp sluttet med Rivotril, og har ikke tenkt på det med nedtrapping overhode..det er en uke siden og jeg har vært generellt i dårlig form hele uka. Kvalme og vondt i kroppen. Kan det kanskje være en reaksjon på brå slutt på Rivotril? Det har jeg ikke tenkt på, før jeg leste dette innlegget. Jeg brukte det for å få sove, men måtte stadig øke dosen, derfor har jeg kuttet ut. Noen som vet om symptomer på abstinens? Og varer det lenge? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.