Gå til innhold

Julefeiring - hvor mye hensyn skal man ta?

Gjest Julefeiring hjemme hadde vært koselig

Anbefalte innlegg

Gjest Julefeiring hjemme hadde vært koselig

Ja, jeg vet det er veldig tidlig å tenke på dette ;)

Saken er at vi har lyst til å invitere svigers hjem til oss i år. De har aldri vært her og feiret jul før. Vi pleier å feire sammen med dem annethvert år, rettferdig og greit.

Saken er at min svigerinne er en ordentlig mammadalt, som stadig erklærer at "for meg blir det ikke ordentlig jul om jeg ikke er sammen med mamma og pappa". Hun er gift og har mange barn, og vi har rett og slett ikke plass til alle i vår lille leilighet.

Derfor er det vi som alltid har dratt ut trøtte unger til en kald bil, sammen med gaver, papir og kaos, sent juleaften. I år har i lyst til å være hjemme... de årene vi ikke feirer med svigers er de alltid sammen med svigerinnen min og hennes barn, så jeg synes ikke det hadde gjort noe om de ett eneste år hadde valgt oss egentlig. Også resten av året er det svigerinnen og hennes barn som står i fokus, det er liksom ikek tid og overskudd til våre barn.

Det er masse familie rundt her, så svigerinnen med familie trenger ikke sitte alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233449-julefeiring-hvor-mye-hensyn-skal-man-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...