rlaug Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 jeg er en jente på 25år som i januar sluttet på lykkepillen efexor.har gått på den i 3 år. før det gikk jeg på cipramil i 6år,så har altså gått på medisiner i utrolige 9ÅR. det har mildt sagt vært et helvete siden jeg sluttet,men har ikke tenkt å gi meg over å begynne igjen=) i de siste 2mnd har jeg fått så vonde smerter i kroppen. d er som om det forflytter seg rundt om kring i kroppen(millom benet å huden en plass virker d som)som strøm som gjør utrolig vondt,hele kroppen min virker nesten betent...er til en hver tid veldig anstrengt i kroppen(nervøs/angst) så lurer på om d kansje er muskelaturen som er overanstrengt men vet jo ikke.. blir litt redd å tenker på om d kan være noe mer alvorlig som benkreft eller blodkreft eller noe sånn?? kan du hjelpe meg? har tatt det opp med legen min men han tar meg ikke alvorlig=( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.