Nurk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei Gutten på 18 mnd bruker Nutramigen 2LGG som melkeerstatning pga melkeallergi. Han har brukt dette siden har var ca 6 mnd (ammet vedsiden av, brukte det da kun til grøt). Jeg sluttet å amme da han var ca 13 mnd, og siden dette har han hatt løs avføring. Legene mener det ikke er noe å bekymre seg for, men til at han kun spiser fast føde, har han skikkelig bløt avføring, opp til 4-5 ganger pr dag. Det lukter ille, men dette har jeg hørt kan komme av melkeerstatningen, den lukter jo ikke akkurat godt. Nå i det siste har jeg begynt å lure på om den løse avføringen kanskje kan komme av at vi bruker Nutramigen 2LGG. Denne er tilsatt bakterier som skal være bra for tarmen, samme som finnes i Biola f.eks. Noen andre der ute som bruker denne melkeerstatningen og som har opplevd lignende?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.