Gå til innhold

Nutramigen 2LGG


Nurk

Anbefalte innlegg

Hei

Gutten på 18 mnd bruker Nutramigen 2LGG som melkeerstatning pga melkeallergi.

Han har brukt dette siden har var ca 6 mnd (ammet vedsiden av, brukte det da kun til grøt). Jeg sluttet å amme da han var ca 13 mnd, og siden dette har han hatt løs avføring. Legene mener det ikke er noe å bekymre seg for, men til at han kun spiser fast føde, har han skikkelig bløt avføring, opp til 4-5 ganger pr dag. Det lukter ille, men dette har jeg hørt kan komme av melkeerstatningen, den lukter jo ikke akkurat godt.

Nå i det siste har jeg begynt å lure på om den løse avføringen kanskje kan komme av at vi bruker Nutramigen 2LGG. Denne er tilsatt bakterier som skal være bra for tarmen, samme som finnes i Biola f.eks.

Noen andre der ute som bruker denne melkeerstatningen og som har opplevd lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...