Gjest en link Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Så søt! http://img88.imageshack.us/img88/1618/547cb1f419de.jpg Har noen sett bilder av babyen til Brad og Angelina Jolie? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Åhhh.. for ett søtt bilde! Nå fikk jeg lyst på beibi igjen! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149528138' post='3149368] Åhhh.. for ett søtt bilde! Nå fikk jeg lyst på beibi igjen! Igjen? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Igjen? Har vart en stund.. Men har ikke vært så sterkt den siste tiden.. Helt til nå da 0 Siter
emin Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Å hælledussan! *sukk* Jeg har definitivt ikke godt av å se slike bilder, da raseres alle planene mine om å vente litt til (gubben er klar som et egg). *s* 0 Siter
org Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Nydelig! Har den kollikk, tror dere? Må bæres natt&dag? Bæsjer i store, illeluktene mengder? Forårsaker brystbetennelser og -spreng i fleng? Prøver bare å få babysjuke ned på jorda igjen. Snilt, ikke sant? :-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Nydelig! Har den kollikk, tror dere? Må bæres natt&dag? Bæsjer i store, illeluktene mengder? Forårsaker brystbetennelser og -spreng i fleng? Prøver bare å få babysjuke ned på jorda igjen. Snilt, ikke sant? :-) Nope,sånne kjendisbabyer er ganske så perfekte. Beklager å dra deg ned igjen. Men med mindre du er kjendis, kan du jo jekke deg ned, da. Minner meg forresten om et herlig intervju med Liv Ullmann. Den dama er rå. Vanskelig å gjenfortelle, men kjernen var at kjendiser selvfølgelig aldri gikk på toalettet. Og om de gjorde det, var det kun for syns skyld, slik at de skulle oppfattes som relativt normale. 0 Siter
org Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Nope,sånne kjendisbabyer er ganske så perfekte. Beklager å dra deg ned igjen. Men med mindre du er kjendis, kan du jo jekke deg ned, da. Minner meg forresten om et herlig intervju med Liv Ullmann. Den dama er rå. Vanskelig å gjenfortelle, men kjernen var at kjendiser selvfølgelig aldri gikk på toalettet. Og om de gjorde det, var det kun for syns skyld, slik at de skulle oppfattes som relativt normale. Hø... :-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Hø... :-) Hø som i Drammensk ha ha, eller hø som i forvrengt hæ? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 *sukk* Men jeg har holdt en minst like søt liten baby idag, jeg :-) Niesa mi på 11 dager er bare så nyyyydelig!!!!! 0 Siter
laban Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nydelig! Har den kollikk, tror dere? Må bæres natt&dag? Bæsjer i store, illeluktene mengder? Forårsaker brystbetennelser og -spreng i fleng? Prøver bare å få babysjuke ned på jorda igjen. Snilt, ikke sant? :-) Da sønnen min var baby, opplevde jeg etpar tilfeller med unge jenter som sa "ååhh, så søt han er, jeg blir helt syyyk jeg, altså" eller noe i den dur. Da pleide jeg å smile og svare "ja, han er veldig søt - og idag våknet han kvart på seks" (eller noe sånt - jeg trengte aldri å lyve om tidspunktet, han var en skikkelig morgenfugl). Det var underholdende å se hvordan de rykket til og forandret ansiktsuttykk... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 De fleste babyer jeg kjenner er minst like søte:) er ikke noe finere om de tilhører en kjendis, synes nå jeg 0 Siter
org Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hø... :-) Litt sånn "før-eksamensstresset", godslig lite hø. Bare et hø, liksom. Og smiley burde det vært med. Sorry! :-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Litt sånn "før-eksamensstresset", godslig lite hø. Bare et hø, liksom. Og smiley burde det vært med. Sorry! :-) Hi hi. Oki. Forresten var smilyen med, så jeg tror på at du er litt stressa! Hva skal du opp i? 0 Siter
Gjest en link Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 De fleste babyer jeg kjenner er minst like søte:) er ikke noe finere om de tilhører en kjendis, synes nå jeg Selvsagt! Men de bildene kan vi ikke legge her. 0 Siter
org Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hi hi. Oki. Forresten var smilyen med, så jeg tror på at du er litt stressa! Hva skal du opp i? Norsk. Språkhistorikk og lesing og elevvurdering. Uff. Men det må da vel gå det også... 0 Siter
tonie Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hælledussan. Søt unge. Men navnet på søtnosen er litt i overkant etter min smak!:-) 0 Siter
org Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Norsk. Språkhistorikk og lesing og elevvurdering. Uff. Men det må da vel gå det også... Nei, nå tar jeg kvelden, altså, svarer meg selv og legger svarene fullstendig feil her... Bra du finner dem uansett, Berlitz! *rister på hodet av meg selv* 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Nei, nå tar jeg kvelden, altså, svarer meg selv og legger svarene fullstendig feil her... Bra du finner dem uansett, Berlitz! *rister på hodet av meg selv* Det går så fint, så. Vi lærere har øyne i nakken, så vi klarer da å finne et innlegg på avveie ;-) Lykke til med eksamen! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hælledussan. Søt unge. Men navnet på søtnosen er litt i overkant etter min smak!:-) hva heter den da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.